2018-06-18, 02:43
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Plot-twist: Varför tror ni aftonbladet tar upp detta på förstasidan? Jo för att troligen en hel del invandrare hängts ut där. Annars hade man inte gjort det.
Det är det verkligen inte. Sjukt blandat. Svenskar är mer sneaky än vad man kan tro.
Citera
2018-06-18, 02:43
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Fast tjejer vill ha bad boys. Jag tror inte att det är någon nackdel att figurera i de där sammanhangen.
Visst kanske det gör det men det är ett brutalt shit-test som kan böja en hel del ryggradar i detta förvirrade feminazirike.
Citera
2018-06-18, 02:51
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judinna
Ursäkta, men hur får du hennes inlägg till att vara "en kvinna som verkar vara en som håller i gruppen"?
Det står att hon vill bli inbjuden för att studera fenomenet.
Och vart står det att gruppen har bytt namn pga uppmärksamhet, bland hennes inlägg?

Edit: jag skulle också vilja bli inbjuden för undercover information. Synd att jag inte känner dumma tjejer som blir playade och sen gråter om det.
Ojdå, jag menar förstås att kvinnan de pratar om är det som jag nämnde

Men en bit ner i flödet ser du på länken jag postade att "barnen har sagt att gruppen bytt namn"
Citera
2018-06-18, 02:53
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Det är det verkligen inte. Sjukt blandat. Svenskar är mer sneaky än vad man kan tro.
Players eller svenskar med vissa undantag är inte sneaky. Dom anpassar sig efter miljön som kvinnor ville ha. Du/ni väljer idioter och skyller på allt annat än er själva. Varför är du annars där och snokar?
Citera
2018-06-18, 03:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dunia

Vem bad ens on din åsikt. Gå till din kriminella grupp kärringelände.
Citera
2018-06-18, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Det är ju skillnad på att berätta att den och den är otrogen och att den och den inte är önskvärd. Det senare är ju i praktiken en dödslista. Tjejer har ju som Firewaia ovan skrev, alltid skvallrat om sina ligg. Hur och varför ska man stoppa det? Nu sker det - eventuellt i en stor grupp på Facebook. Går det över gränsen till förtal får väl rättsväsendet ingripa.
poängen är att det är en farlig väg att gå när man tillåter "goda" krafter att agera på ett sätt. Då blir det helt plötsligt okej för alla att göra samma sak.

Den dagen du blir felaktigt anklagad och förlorar vänner, familj och jobb kommer du förstå.
Citera
2018-06-18, 04:55
Medlem
Sovietdoges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denrosaelefanten
I den tjejgrupp som jag är med i erbjuder sig medlemmarna bland annat att spionera på någon annan medlems pojkvän när denne ska ut på krogen. Gruppen är jättestor med tjejer från alla städer å byhålor i landet👌🏻

Är det här samma grupp de pratas om här?
Citera
2018-06-18, 05:02
Medlem
Wretch32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Inte på fb kanske men var något årsen man hängde ut unga flickor som ''orrar'' så det finns redan. Att killar ens skulle bry sig så mycket om detta, den svenska människan är fan den mest löjliga och kränkta någonsin. Har vi varit vikingar?

Jaa fast Orrarna var det ju tjejer som hängde ut andra tjejer, inte killar som hängde ut tjejer.

Mvh
Citera
2018-06-18, 05:35
Medlem
Dags att att hänga ut människor helt utan bevis igen, kvinnor leder verkligen utveckligen framåt för ett tryggare samhälle.
Citera
2018-06-18, 06:29
Medlem
Är ju i grund och botten positivt. Nu behövs bara gruppen påkomnahoror där kvinnor kan exponeras för slamperi, blatteknullande, otrohet, feminism och liknande sjukheter.
Citera
2018-06-18, 06:32
Medlem
qrzds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Nu har jag inte hittat denna gruppen, borttagen?
Men det är väl precis som på Flashback fast bara tjejer?
Läste nånstans att dom hänvisar till tidigare domar mot vissa män.
I min värld skillnad på tisigare domar och sätta getingar på sina ligg.
Hade gärna velat se denna FB grupp själv för at bilda uppfattning men hittar den inte.

Det pekas ju ut folk här på Flashback också, eller?

Om så vore, skulle det vara en "ursäkt" för att ägna sig åt dylikt i ett annat forum? DUMMKOPF!
Citera
2018-06-18, 06:34
Medlem
kaerakels avatar
Känner så många män som tycker vi bor i ”Kränkthenistan”, medans de själva är prinsessor på ärten och bli kränkta av minsta lilla... som t ex detta. Tjejer håller varandra om ryggen och hänger ut idioter.
Bete er så slipper ni, vad är problemet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in