Citat:
Ursprungligen postat av
Gimmi1985
Hade tyckt att det är riktigt skönt om jag hade kunnat spela för bara 7-10k. Men när jag startar är det typ tills kontot är tomt. Jag blir så jävla sjuk i huvudet och spelar typ tills det vänder. Först efter att jag gått +-0 så kan jag slappna av och besövningen typ släpper.Någon mer som är lika sjuk som jag eller är jag den sjukaste här inne?😂
Helvete Gimmi va tråkigt att du har fastnat igen. Jag minns för flera år sen när du alltid skrev på flashback att lönen var borta och man bara skrattade åt dig att du bara spelade den där jävla Gonzo.
Sen vann du en riktig storvinst (typ 400 k va?) och sa att du skulle sluta, det trodde jag så mycket jag ville på. Men det visade sig ju faktiskt att du kunde sluta och jag har haft dig som förebild för jag har tänkt "kan den jäveln som verkligen spelade bort lönen en dag efter den kommit varje månad så kan jag". Jag har inte lyckats sluta. Mitt rekorduppehåll är 31 dagar och det har hänt en gång. Näst längsta är 10 dagar.
Ursäkta rörig och intesägande text. Vill säga till dig att det va jävligt strongt att hålla upp i 2 år och jag trodde verkligen att du skulle sluta for life. Jag förstår verkligen vad du menar med att tortera de som jobbar inom spelbranchen och hade kunnat ställa upp, just för att man gör en god gärning och räddar folk från denna folksjukdom