Läser ikapp nattens och dagens inlägg och förfasar mig över hur det forfarande, sida
upp och sida ner, timme efter timme, ifrågasätts vad skribenten dalaan skriver/skrivit
och ältas samma frågor om och om igen - av postare som tydligen har problem med
läsförståelse och inte orkar/ids gå tillbaka någon sida och läsa vad dalaan svarat.
dalaan - Tack för att du med så stort tålamod förklarar lugnt och sansat på samma
frågor gång efter gång. Det måste ha varit ett fruktansvärd upplevelse för dig och din
sambo att höra skriken och sedan förstå att det kan vara den mördade L:s skrik.
Mycket bra gjort av er att larma och sedan köra runt med bilen för att se var ev
skriken kom ifrån. Dessutom, minst sagt bedrövligt av polisen att inte ta er på
allvar och skicka ut en bil.
Jag har aldrig tvivlat på vad du och din sambo hört!
Citat:
Ursprungligen postat av
dalaan
Det har jag också redan svarat på men jag gör det igen. För att jag läste om alla teorier och blev upprörd med tanke på att jag hade information om att det troligtvis inte handlade om självmord, att det inte körde iväg någon bil på motorvägen etc. Alla reagerar vi olika och efter att ha hört något sådant som vi gjorde och för att inte gå under som människa så valde jag att skriva här. Men du verkar ju veta väldigt mycket hur man ska- och inte ska reagera? Jag visste inte att det ser likadant ut för alla människor.
Citat:
Ursprungligen postat av
dalaan
Jag frågar igen, har du varit i samma sits som mig och min sambo? Att få reda på att det troligtvis en människas sista rop på hjälp man hörde och inte kunde göra något? Det är det värsta jag varit med om och det är väl därför jag i början blev irriterad när jag läste här om alla olika spekulationer. Skrytit, är du sjuk i huvudet? Visa saker jag har skrivit här har varit för att styrka att jag talar sanning.
Håller fullständigt med nedanstående; jag tror också till 100% på dig och din sambos
uppgifter och att de är mycket viktiga fakta i utredningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Jag tror 100% på dalaans uppgift, jag är dessutom tacksam för det vi hittills fått veta. Jag respekterar att hen själv kan avgöra vad som känns bekvämt att förmedla.
Citat:
Ursprungligen postat av
larsingvarsfru
Har inte betvivlat dig en sekund. Ville bara säga det. Dina och sambons vittnesuppgifter om tidslag tror jag rättsläkaren, polis och åklagare är tacksamma för.