2018-06-15, 10:32
Medlem
Energizer666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Där ser man! Borde ge en hint om att SD läser tråden.

eller om du läser övriga trådar så var det bara flyttat till rätt datum
Citera
2018-06-15, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Du uttrycker dig på ett sätt som gör att jag får den känslan.

Läs igen, du verkar inte ha hängt med.
dalaan har varit ytterst konsekvent i sina uttalanden ända från första inlägget och framåt.

Jag litar på dalaans uppgifter till 100%.
Citera
2018-06-15, 10:33
Medlem
Citat:
Du har sagt att det tystnade vid 40 vad mer behövs läsas. Det stämmer helt enkelt inte med verkligheten.

Nej det har jag aldrig skrivit, hur i hela fridens namn kan du få 23:35 till 40? Vi satte oss i bilen 40 och då var det redan tyst.
Citera
2018-06-15, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energizer666
och allt som har stått i Media hittils har varit rätt?

Jag utgår från att larmoperatören anger korrekta uppgifter. Då hördes det skrik i bakgrunden 23.47 om de skulle visa sig att de inte är korrekta ja då är det självklart en helt annan sak. Men om de är korrekta så går det inte ihop med att skriken tystnade 23.35
Citera
2018-06-15, 10:35
Medlem
Citat:
Behövs inte. Du säger nu att det t om tystnade vid 23.35 och larmoperatören hörde skrik i bakgrunden 23.47

Behövs ingen beskyllan det går inte ihop.

SVT har skrivit att det hördes skrik i bakgrunden vilket inte stämmer. Säger nu? Det har jag sagt hela tiden. Du kanske borde läsa mina inlägg
Citera
2018-06-15, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dalaan
Nej det har jag aldrig skrivit, hur i hela fridens namn kan du få 23:35 till 40? Vi satte oss i bilen 40 och då var det redan tyst.
Och varför hördes det skrik i bakgrunden enligt larmoperatören, vid larmsamtalet som inkom 23.47?
Citera
2018-06-15, 10:36
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
HD har läst här och kanske inte är så pigg på att synas i SD:s sällskap offentligt.
Fast enligt postare så hade SDs inlägg flyttats till samma datum som HDs så det tydliggör ju att de var tillsammans... Ugglor i mossen var det!
Citera
2018-06-15, 10:37
Medlem
Citat:
SVT har skrivit att det hördes skrik i bakgrunden vilket inte stämmer. Säger nu? Det har jag sagt hela tiden. Du kanske borde läsa mina inlägg
Inte svt-larmoperatören.
Citera
2018-06-15, 10:39
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energizer666
eller om du läser övriga trådar så var det bara flyttat till rätt datum
Såg det nu! Tack för klargörandet.
Citera
2018-06-15, 10:40
Medlem
Citat:
Och det här med att ni var bästa vittnena hit och dit och de enda som ringde osv uttrycker man sig så om man ringt ett larmsamtal och blivit förhörd av polisen? Framförallt sitter man här och "berättar" om det? -nej inte om man har ett uns av normal empati.
Citera
2018-06-15, 10:42
Medlem
Citat:
Inte svt-larmoperatören.

Du orkar med andra ord inte gå tillbaka några sidor för att läsa vad jag har skrivit? Vi var de enda som ringde in innan media gick ut med att hon var försvunnen, skriken hade tystnat när vi ringde, antingen har journalisten missförstått någonting eller så är det medvetet för att blossa upp händelsen.
Citera
2018-06-15, 10:44
Medlem
Citat:
Bry Dig inte om dom som inte vill/kan förstå vad Du skriver... kanske inte orkar läsa allt... har dessutom upptäckt att en del lyser med sin frånvaro nu när Du klargjort många saker...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in