2018-06-15, 10:03
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82

Och kanske ännu mer intressant att alla hans loggar från igår är borttagna idag

Nu precis har gårdagens specifika loggtext (den om att "livet är förgängligt") flyttats bakåt i datum så att datum för själva loggtexten numera är samma som för Systerh*x, dvs. den 26/5.

T.ex enligt https://www.geocaching.com/geocache/GC7Q110_trollkarlens-hemlighet?guid=ea7fb88b-3d2e-4fcf-9dff-b41811355c8b

(Man måste nog snart ta skärmdumpar istället för direkta länkar. Det uppdateras och ändras för fullt i realtid...).
Senast redigerad av GilGrissom82 2018-06-15 kl. 10:11.
Citera
2018-06-15, 10:04
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Kanske också beror på vilka medier man läst. Hur tolkar du t. ex. följande från SvT?
Okej, jäkligt dåligt av SVT. De har väl fått infon från feltolkningar härifrån...
Citera
2018-06-15, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonyaStolt
Nu citerar jag några av dalaan's inlägg och kommenterar med mina egna tankar och funderingar och ber om ursäkt i förväg om nån tar illa vid sig över detta.

Jag har blivit förhörd som vittne ett flertal ggr även när det gällt grova brott och jag har aldrig fått någon vetskap om huruvida mitt vittnesmål varit bra/bättre/bäst/sämst.

Har heller aldrig fått någon som helst vetskap av förhörsledaren liknande exemplet ovanför.

Hur vet hen det?

Jag tror fortfarande att dalaan inte är den som larmade sos.

Verkar mer som nån med andra syften
Citera
2018-06-15, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Gör man så om man är OSKYLDIG?
Om jag var oskyldigt anklagad för nått och var stalkad av Flashback, skulle jag nog också göra det..
Citera
2018-06-15, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonyaStolt
Då ber jag om ursäkt.
Om skriken var 35 varför ringa 47?
Citera
2018-06-15, 10:08
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Tack! Undrar vem han då kan tänkas leta burkar med? Och spendera eftermiddagen i solen hos?
HD har läst här och kanske inte är så pigg på att synas i SD:s sällskap offentligt.
Citera
2018-06-15, 10:13
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slicklapp
Om jag var oskyldigt anklagad för nått och var stalkad av Flashback, skulle jag nog också göra det..
Då funkar vi väldigt olika. Har jag rent mjöl i påsen är jag inte rädd för något.
Citera
2018-06-15, 10:15
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Verkar mer som nån med andra syften
Läs tråden för sjutton.
Citera
2018-06-15, 10:18
Medlem
Citat:
De åkte ju tydligen ut och letade var skriken kunde komma ifrån och vid det tillfället hade de ju inte någon som helst aning om att någon höll på att bli mördad. Anser nog att det i första hand är polisen man kan lägga skulden på sett nu i efterhand.
Citera
2018-06-15, 10:20
Medlem
Citat:

För att vi först låg i sängen och kom ut till bilen 23:40, åkte runt en liten stund för att sedan ringa 7 minuter senare. Vi tänkte att det kanske var någon som höll på att bli våldtagen men när vi inte såg någonting så valde sambon att ringa. Alla reagerar vi olika men jag misstänker att du varit med om exakt samma sak som vi så du vet hur varje människa reagerar/tänker?
Citera
2018-06-15, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Läs tråden för sjutton.
Jag svarade på ett inlägg angående dalaan. Jag tror att det är andra syften med dennes inlägg. Så vad har det med hela tråden att göra?
Citera
2018-06-15, 10:21
Medlem
Citat:
Jag svarade på ett inlägg angående daalan. Jag tror att det är andra syften med dennes inlägg. Så vad har det med hela tråden att göra?

Vad är mina syften enligt dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in