Citat:
Ursprungligen postat av
Medox
Första dagarna på det nya året skriver föräldraparet Henkow/Brenton ett testamente. Paret Hansson är utvalda att bevittna testamentets underskrifter. Testamentet är färdigskrivet och döljs på sedvanligt sätt genom ett papper och föräldrarna skriver under liksom vittnena. Lite strul med årsdateringen gör att man bestämmer att för säkerhets skull göra om det hela. Ena föräldern skrattar till och säger att det är minsann inte varje dag som man skriver under sin egen död och fiskar upp ett nytt exemplar ur väskan.Processen görs om och den här gången blir det rätt.
När polisen går in till den döda familjen hittar man ett avskedsbrev från föräldraparet som berättar att man varit överens om beslutet att avsluta sina och sina döttrars liv. Anledningen som beskrivs i brevet är att de inte såg någon livskvalitet eller framtid på grund av sina döttrars sjukdomssituation.
Brevet är undertecknat av båda föräldrarna...
OK det är nog mer en teori och en klyftig sådan.
Du är nyregistrerad och kommer med konstruktiva idéer, bra.
Tidigare nyregistrerade har kommit och gått, ömsom använt piska och ömsom morot. Dvs ironi varvat med vänlig naivitet. Det har ändat upp på samma vis - spåren ska peka mot Hanna som initiativtagare till morden.
Det var genast någon som reagerade på
väskan...och så är vi där igen.
Jag är paranoid, idiotförklara mig gärna. I tillägg är jag stryktålig.
Har jag fel - my bad