Off topic men jag tror faktiskt att SD kan tänka sig att nå överenskommelser och att stödja antingen S eller M.
Då måste i sä fall S inte längre stödja sig på MP eller V. Och i motsatta lägret kan inte längre M stödja sig på C eller ännu flummigare L. Faktiskt är KD lite bättre och inte så Islamistiskt.
Egentligen vill jag ingetdera. SD vinner mest på "give them Hell" men jag tror vi får avvakta valet.
Jag tror nu inte längre att MSM försöker hitta en skandal typ:" SD-toppar driver underjordisk bordellverksamhet med Bulgariska horor"....

... utan det blir mest ett allmänt tjat om rasism och hur kan var 4:e Svensk rösta på ett sådant parti?...fy fan vad tröttsamt.
I augusti förra året räknade jag med en tillväxt i OU för SD med 0,3% per månad men instituten utnyttjade en svacka och tryckte ned för mycket, helt klart manipulerat. Jag menar att den tillväxt-takten SD har haft sista två månaderna inte är riktigt normal.
Det kan dock vara så att SD redan nu är största parti. Är man endast nr 2 tror jag ändå på att SD blir störst strax före valet. Det ser bra ut. Hämnden på etablissemanget är ljuv.