Citat:
Ursprungligen postat av
Slocum
Även övertydlig sparsam rapportering från regimmedia tycker jag.
Föreställ er dramat om han hade kopplingar till NMR istället. Ramaskri och Breivik/Hitler spaltmeter efter spaltmeter.
Man hade krävt åtgärder och bakgrundskontroller. Intervjuvat skolpersonal och elever etc.
Samtidigt brukar den autonoma rörelsen skrika sig hesa om att de inte alls skyddas utav etablissemanget, så tragikomiskt.
Med detta visar MSM enbart vilka svin dom är, och vilken sida dom står på i dagens polariserade värld som de varit med och skapat.
Att man hyr en container för över 1200kr månaden under 2 års tid samtidigt som man pluggar får i alla fall mina ögonbryn att höja sig. Sen att den visar sig innehålla en gömma bestående av automatvapen, polisuniformer, löshår och peruker så blir man lätt lite konspiratorisk.
Varför skulle en ny examinerad skolkurator som precis fått jobb vilja göra ett bankrån eller dylikt?
Min hypotes är att tanken varit att göra någon slags stöt för att finansiera den autonoma rörelsen inför valet. Eller ett försök att tysta Åkesson eller någon/några inom den nationella rörelsen.
MGM har skrivit desperata inlägg om vilken värld han kommer få leva i om SD skulle få makten.
Tycker det stinker riktigt illa om detta faktiskt så man undrar lite hur många vänsterelement som ligger sömnlösa om nätterna i Jönköpingstrakten.