Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-06-12, 22:09
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyBertie
I ett normalt land hade Özz varit adjÖzz sen flera decennier. Hade en svensk gjort i kurdistan vad han gör i Sverige, hade han inte levt.
Just det betvivlar jag inte. Men jag tror fortfarande på att Özz kommer att malas ner av skattmasens undersökningar.

Jag har haft många duster med RSV, men det är ändå den myndighet jag har mest förtroende för.
Citera
2018-06-12, 22:23
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Just det betvivlar jag inte. Men jag tror fortfarande på att Özz kommer att malas ner av skattmasens undersökningar.

Jag har haft många duster med RSV, men det är ändå den myndighet jag har mest förtroende för.
Fast du kanske inte är en kurd eller av annan exotisk härkomst.
Citera
2018-06-12, 22:27
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Fast du kanske inte är en kurd eller av annan exotisk härkomst.
Iofs rätt, mitt släktled kan spåras tillbaka till början på 1700-talet.

Men jag är ganska övertygad om att Özz kommer att nitas av RSV. Annars får vi tänka vidare.
Citera
2018-06-12, 22:32
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Iofs rätt, mitt släktled kan spåras tillbaka till början på 1700-talet.

Men jag är ganska övertygad om att Özz kommer att nitas av RSV. Annars får vi tänka vidare.
Möjligen att svågern kan sitta löst till men han svarar som bekant inte i tfn. Özz kommer aldrig ställas till svars. För RSV hade det här varit en promenadseger, om man intierat. Vet inte ens om det är ett ärende på myndigheten.

1700-talet, zigenare eller jude?
Senast redigerad av DirtyBertie 2018-06-12 kl. 22:38.
Citera
2018-06-12, 23:14
Medlem
CapsLock99s avatar
Citat:
Nej det tror jag inte. I Sverige läggs anmälningar ned och avskrivs när det handlar om det nya frälset. Om något går till åtal blir straffen löjligt låga. Det alltså meningslöst att anmäla kanacker som Özz eller Soran. Det är först när pendeln svängt, vilket den inte gjort...än, som det kan bli kännbart. Framför för politiskt tillsatta nämndemän, åklagare och domare som draget ner Sverige i rännstenen.

I ett normalt land hade Özz varit adjÖzz sen flera decennier. Hade en svensk gjort i kurdistan vad han gör i Sverige, hade han inte varit vid liv.

Det är väl mycket bra om det finns ett 50-tal tips och anmälningar till Ekobrott till September. "Özz på" så att säga. Bert kommer från sitt håll via Polisen Gotland. Det är som sjukvården skriker du inte får du ingen hjälp (direkt iaf).

Har nu kontaktat Brittisk media kring Nujen kopplingen den svarta arbetskraften, svarta transaktioner, Akilov m.m samt det faktum att myndigheterna inte sagt pip. Skämmigt för de myndigheter som är ålagda att agera i såna här ärenden om det kommer artiklar från UK.

Har någon kontakt med media i Norge el Danmark?
Senast redigerad av CapsLock99 2018-06-12 kl. 23:20.
Citera
2018-06-13, 00:59
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Det är väl mycket bra om det finns ett 50-tal tips och anmälningar till Ekobrott till September. "Özz på" så att säga. Bert kommer från sitt håll via Polisen Gotland. Det är som sjukvården skriker du inte får du ingen hjälp (direkt iaf).

Har nu kontaktat Brittisk media kring Nujen kopplingen den svarta arbetskraften, svarta transaktioner, Akilov m.m samt det faktum att myndigheterna inte sagt pip. Skämmigt för de myndigheter som är ålagda att agera i såna här ärenden om det kommer artiklar från UK.

Har någon kontakt med media i Norge el Danmark?
Ehm, bittisk media. Varför inte CNN eller andra fake news. Hur intressant är det för internationell judemedia att rapportera om en inavlad skattefuskande blatte i Sverige? Världen är full av islamska terrordåd men ingen MSM vill veta varifrån pengarna kommer, än mindre myndigheterna. Vad kan det bero på.
Citera
2018-06-13, 01:00
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Lite småtrist att tråden håller på att dö ut när det först nu har konstaterats att Skolan är ett Svartbygge.

Enligt, Enne, verkar det som att mycket stora pengar (+ 1 mkr) plöjts ner på att renovera skolan till bostad och nu är det då styrkt att bygglov saknas till annat användningsområde än just skola.

Det är långt ifrån självklart att GK ger bygglov i efterhand till en renovering av en skola till bostad. Om så blir det slutliga resultatet så kan utgifterna ha varit helt onödiga. Ingen får bo där. Dessutom om renoveringen skett "svart" vilket det finns anledning att tro så kan det vara en gigantisk flopp.

Straffbeskattade med säg 1-2 Mkr. Fängelse finns på kartan. Dessutom förbjudna att bo i skolan. GK dömer dessutom ut vite för olovlig åtgärd utan bygglov.

Inget nytt från Advokatsamfundet i frågan?
Hahaha gud snälla!!!

Tänk att det lille livet hittat sitt paradis. Trodde kanske att han skulle va återkommande på almedalen kanske sätta upp ngn show . Smälta in.... O ja ett halvår senare varg i veum persona non grata. Förmodligen med en saftig räkning.

Haha klump i magen? Nja fjärilar snarare.

Tror helt ärligt att han har slutat läsa här. Var väldigt kul när folk adresserade honom personligen dock.
Din mamma är en hora özz.
Jag sa just att du e en horunge özz
Özz...

Öz
Citera
2018-06-13, 08:26
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ehm, bittisk media. Varför inte CNN eller andra fake news. Hur intressant är det för internationell judemedia att rapportera om en inavlad skattefuskande blatte i Sverige? Världen är full av islamska terrordåd men ingen MSM vill veta varifrån pengarna kommer, än mindre myndigheterna. Vad kan det bero på.

De blir självklart lite oroliga när de liksom inser att terroristerna just nu finansieras av sk ”flykting”-smuggling.
Het potatis den här ”flykting”-vågen.

En tanke bara. Och Debbie jobbar på som vanligt, ostört.
Citera
2018-06-13, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
De blir självklart lite oroliga när de liksom inser att terroristerna just nu finansieras av sk ”flykting”-smuggling.
Het potatis den här ”flykting”-vågen.

En tanke bara. Och Debbie jobbar på som vanligt, ostört.

Det där med Debbie Nujen.
Inte för att jag misstror dig, men vet vi att så är fallet?
Är det nån som vet hur man skulle kunna kolla t ex Migrationsverkets "uppdragslistor" rörande namn på ombuden?
På det viset borde vi väl kunna få en bild av hur Debbies "arbetsbelastning" ser ut? Eller är hon rentav avstängd från uppdrag från MV pga att hon är föremål för utredning hos Samfundet?

Edit: Här lite om asylantadvokaternas lönande geschäft http://katerinamagasin.se/familjen-nujens-pengar-till-akilov-blottlagger-ett-storre-systemhaveri-namligen-asyladvokaters-profi tering-pa-massinvandring/
Senast redigerad av Carinah78 2018-06-13 kl. 08:42.
Citera
2018-06-13, 08:40
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Det där med Debbie Nujen.
Inte för att jag misstror dig, men vet vi att så är fallet?
Är det nån som vet hur man skulle kunna kolla t ex Migrationsverkets "uppdragslistor" rörande namn på ombuden?
På det viset borde vi väl kunna få en bild av hur Debbies "arbetsbelastning" ser ut? Eller är hon rentav avstängd från uppdrag från MV pga att hon är föremål för utredning hos Samfundet?

Nej vi vet inte, men det finns inga artiklar i någon slags media.
Citera
2018-06-13, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Nej vi vet inte, men det finns inga artiklar i någon slags media.

Fast det där med att det i MSM saknas artiklar om Nujens fifflande, hänger väl ihop med att man har valt att med alla medel vilja mörka Nujen-skandalen.
Åtminstone till efter valet..

Få se om Partiledare Åkesson idag under riksdagens sista partiledardebatt innan valet, lite diskret skulle kunna ställa Partiledare Löfven frågor kring hur vi skall bli trygga trots att vi på svensk mark har en storkäftad och gapig kurdnationalist med planer på att skapa ett fritt Kurdistan, delvis på turkisk mark.
Senast redigerad av Carinah78 2018-06-13 kl. 08:54.
Citera
2018-06-13, 10:09
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:

Jag börjar med att säga att jag hoppas att du har rätt. Och att även jag har högt förtroende för SKV.

Men...

Jag jobbar inom livsmedel och reser över hela Sverige i jobbet. Jag har sett alldeles för många invandrarbutiker som säljer cola-burkar för 5:- och liknande uppenbart fusk. Skulle du försöka göra detta som svensk butiksinnehavare så skulle du åka dit ganska omgående. Jag är tyvärr ganska övertygad om att det finns en tendens till välvilja och blatterabbat även hos SKV.

Tiden lär utvisa vad som gäller i fallet Özz...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in