2018-06-12, 17:45
Medlem
Balonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Lite spännande värvning måste jag säga, nytt blod i allsvenskan är inte fel.

Detta var lite kul för övrigt.

Från svttext:

Den här sekvensen från presskonferensen är också lite kul

https://mobile.twitter.com/BNorburg/status/1006479663563182080/video/1

"Känner man till fotboll, känner man till Uwe Rösler!"
Citera
2018-06-12, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Jag har INTE koll på Uwe Rösler, men intrycket efter presskonferensen är extremt bra. Han känns väldigt trygg i sig själv och sin idé.
Får se om de bara är massa snack likt mp hehe

Tråkigt att tappa Beijmo men är en riktigt stor allsvensk affär, och kul och kunna sälja en ung back direkt till Bundesliga.
Övertygad om att han kommer få en otroligt fin karriär.
Citera
2018-06-12, 19:58
Bannlyst
Felix Beijmo till Bremen. Tungt tapp för DIF.

Franz brorson lämnar mff? Vore bara bra för mff
Citera
2018-06-12, 20:29
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Felix Beijmo till Bremen. Tungt tapp för DIF.

Franz brorson lämnar mff? Vore bara bra för mff
Mjo tungt tapp men vi hade förlorat honom förr eller senare så 30m och förhoppningsvis vidareförsäljningsklausl är jag mycket nöjd med.

Tror kanske vi tar in någon men samtidigt har vi Gunnarsson och om en högerfotad Une Larsson har kunnat spela så bra som vänsterback borde högerback vara ännu bättre. Jag tycker Olsson trots att han är lagkapten faktiskt borde vara tredjeval som MB för Danielsson har haft en grym säsong och JUL ser jag hellre än Olsson men om alla är hela och friska:

Augustinsson VB-Danielsson och Olsson MB-JUL som HB.

Sen kan Gunnarsson gå in varsomhelst annars.

Edit: sjukt att den dyraste backen från AS någonsin blev ratad senast av U21-landslaget.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2018-06-12 kl. 20:33.
Citera
2018-06-12, 20:59
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Gent har lagt bud och förhandlar om Erik Smith. Verkar vara många mittfältare som lockar intresse denna sommaren i allsvenskan. Olsson, Salétros, Mrabti, Smith t.e.x.

Gent köper AC och säljer tillbaka honom efter ett halvår. Nu är de ute efter Smith, låter inte bra för Smith.
Citera
2018-06-12, 21:08
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Gent köper AC och säljer tillbaka honom efter ett halvår. Nu är de ute efter Smith, låter inte bra för Smith.
Gick inte särskilt bra för varken Kujovic eller Tekie heller... De hamnade på läktaren nästan omedelbums. Även Rinne gick ju dit i samma veva. Hur det gick för honom vet jag inte, men han är ju inte kvar i alla fall. Men, men... Det är lönekuvertet som styr!
Citera
2018-06-12, 21:13
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Gick inte särskilt bra för varken Kujovic eller Tekie heller... De hamnade på läktaren nästan omedelbums. Även Rinne gick ju dit i samma veva. Hur det gick för honom vet jag inte, men han är ju inte kvar i alla fall. Men, men... Det är lönekuvertet som styr!
Lägg därtill Magnus Eriksson & Erik Johansson.
Citera
2018-06-12, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored

Edit: sjukt att den dyraste backen från AS någonsin blev ratad senast av U21-landslaget.
Tänkt på det med. Tycker Wahlqvist passar kanon och borde starta men Beijmo borde vara given 2a och kanske to.m ta över startplatsen om han gör det bra i bremen i höst.
Citera
2018-06-12, 22:53
Medlem
Eddahri väljer att lämna allsvenskan.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/9mQy9l/eddahri-jagades-av-aik-och-orebro-sk-men-valde-mastarklubb-i-marocko
Citera
2018-06-12, 23:33
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Väldigt mycket Richard Money-varning över Malmös nye östtysk.
Citera
2018-06-13, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balonzo
Den här sekvensen från presskonferensen är också lite kul

https://mobile.twitter.com/BNorburg/status/1006479663563182080/video/1

"Känner man till fotboll, känner man till Uwe Rösler!"

hehe

Väldigt otippat namn får man säga, och nej, jag känner inte till Uwe Rösler!
Citera
2018-06-13, 02:29
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson

Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Tänkt på det med. Tycker Wahlqvist passar kanon och borde starta men Beijmo borde vara given 2a och kanske to.m ta över startplatsen om han gör det bra i bremen i höst.
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in