2018-06-12, 12:36
Medlem
Apotea gör reklam att de har snabb hantering. Jag beställde från Apotea, deras snabba hantering var en ren bluff. Mer än en vecka har gått, de har ännu inte levererat. Så köp inte därifrån om det är saker ni behöver använda den närmaste tiden.
Citera
2018-06-12, 12:40
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Mja, har beställt många gånger härifrån och har fått leverans någon dag eller två dag senare.
Citera
2018-06-12, 12:42
Medlem
okok1s avatar
Det är väl posten som har misslyckats om det är skickat?
Citera
2018-06-12, 12:43
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Jag har beställt därifrån massor med gånger och har alltid fått leverans otroligt snabbt. Inom 3 dagar.
Citera
2018-06-12, 12:45
Medlem
Apotea är billigt med snabb leverans, det bästa apoteket.
Citera
2018-06-12, 12:51
Medlem
GormDenGamles avatar
Varna du på. Men du skrämmer ingen från Apotea.
Själv handlar enbart från Apotea - billigt, snabbt och bra.
Citera
2018-06-12, 12:57
Moderator
Jultrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimt
Apotea gör reklam att de har snabb hantering. Jag beställde från Apotea, deras snabba hantering var en ren bluff. Mer än en vecka har gått, de har ännu inte levererat. Så köp inte därifrån om det är saker ni behöver använda den närmaste tiden.
Jag beställer ofta och om jag gör det på fredag kväll eller under helgen så kommer sakerna på tisdagen. Beställer jag på en vardag kommer paketet alltid dagen efter. Jag väljer dock DHL istället för Postnord eftersom det verkar mer pålitligt och så är det enkelt att spåra paketet.

Apoteas kundtjänst är snabb och trevlig så jag förstår inte varför du, istället för att klaga här, inte ringer dem eller skickar ett mejl för att se vad som hänt?
Citera
2018-06-12, 12:58
Har beställt massa saker och många gånger därifrån och har fått leverans 07.00 dagen efter med tidningsbudet, och då har jag inte ens en morgontidning. Enda gången det tagit ner än 1 dag är när det är ett större paket som inte ryms i brevlådan
Citera
2018-06-12, 13:02
Moderator
Jultrollets avatar
Dessutom, om du nu har tittat på deras hemsida, så kan du se att de just nu flyttar till ett nytt större logistikcenter. Därför står det att de tackar sina kunder som har lite extra tålamod under denna tid. Det är säkert därför paketet tagit några mer dagar än vanligt.
Citera
2018-06-12, 14:25
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Det står att de Just Nu Inte kan hålla leveranstid när man beställer.

Har varit kund där länge och alltid fått snabb leverans.

Eller som sist meddelande om att de hade förlängd leveranstid.
Citera
2018-06-12, 14:50
Medlem
Jag beställer enbart från Apotea om det inte är något jag behöver jätteakut.
Har testat alla fraktsätt flera gånger. Hit tar Postnord 2-4 vardagar, DHL 2 vardagar och Schenker 1 vardag.
Billigt, alltid fri frakt och dessutom står det klart och tydligt att leveransen kan bli något fördröjd just nu när man beställer.
Vill man ha saker akut så är det väl bara att knalla till ett apotek eller köpa på ett dyrare nätapotek med expressfrakt.
Citera
2018-06-12, 18:08
Medlem
Som-Gjutens avatar
Som några redan belyst så är det inte Apotea som är problemet här..

ALLT ligger hos Postnord och deras enorma skitservice!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in