Citat:
Ursprungligen postat av
Eventor
Jag skulle säga att man har rätt stort "inflytande" i egenskap av "redaktör" för deras "sociala medier":
Twitter: 62 400 följare
FB: 18 694 följare
Instagram: 8 353 följare
Sammantaget: 90 000 följare
Vad är det med alla rabiata tokmånsar som arbetar för public service egentligen? De dras dit, liksom den här tokan, som flugor till flugpapper.
Vänsterkoncentrationen i SR-huset är så hög att VPK och MPK nog skulle göra klokt i att flytta dit partikansliet
Sådana här rabiata tokmånsar som tar tydlig politisk ställning och som aktivt arbetar för att förmedla politiska budskap och ideologier skall inte jobba för public service eftersom ingen någonsin kan ta dem på allvar, och risken är överhängande att de missbrukar sitt förtroende.
De som dras till media är uppmärksamhets törstande personer som egentligen inte vet gränser på hur man uppför sig och hur man ser på andra människor.
Alla ska vara som dem typ feminister och vänster och är man inte det så är man dum i huvudet. Det pratas om mångfald men det är bara den mångfald de själva byggt upp och accepterar. Alla människor inkluderas inte för de lever i någon konstig bubbla.
Typ Moa som tycker det är ok att slå ner på en ung kille och jag är osäkert på om hon förstår att det finns en person och kanske en familj bakom bilden som tar illa vid sig. Han har väl rätt att cykla runt och göra det han vill utan att bli till åtlöje för en 23 åring som vill göra sig ett namn.
Det finns människor som vill bli kända på att nedvärdera andra typ de som tidigare nämts i tråden och de blir aldrig riktigt omtyckta.
Såg att hon jobbar med Filip och Fredriks produktionsbolag
Intressant.... de två har ju verkligen arbetat för att lyfta fram olikheter och visa konstigheter utan att direkt håna någon eller något. Visst har de tjänar pengar på andra utstickande människor men Inte mobbat dem så som hon gör för att vara rolig och få följare.
Det är inte bara killen på cykel som gör att jag inte gillar utan hennes nick och hennes listor som hon tycker är lite kul.
Jag förstår att hon är ung och vill mycket och inte riktigt har koll på verkligheten och tror att det är häftigt det hon gör.
Jag jobbar mycket mot mobbing och kränkningar av andra och tyvärr blir ju även det hon gjort nu detsamma mot henne själv och tråkigt att ha i sitt CV
Fast lite måste man ju även tänka innan man gör saker
Alla har ett egenansvar.
Sedan är det ju inte helt fel att lämna Stockholm och sitt Södermalm och se världen och hur andra människor har det och hur det är i olika kulturer utanför SoFo
Hon imponerar inte på mig!