Citat:
Det var du som flippade och kastade homofobi-anklagelser omkring dig så fort någon uttryckte minsta kritik mot HPTQ-flum. Ingen gjorde en stor grej av det före din reaktion. Sedan har din hysteri fortsatt och kommit att dominera din medverkan i tråden, vilket inte stärker tesen om att detta är irrelevant för dig. (Ordet "homofobi" kommer f.ö. från 1960-talets mest extrema kommunistmiljö, från människor som kritiserade Stalin från vänster.)Helt vansinnigt roligt!
Er retorik ör hysteriskt kul ”dödskultister” mm. BARA för att jag säger hbtq istället för bögar så har ni läst in helt fantastiska förutfattade meningar utan grund. Vad jag sagt spelar ingen roll, ni ser bara ordet hbtq, och den som använder ett sådant globalistiskt, vänstermarxistiskt, batikhöx-judiskt uttryck är en fiende till folket och Sverige. ”Striptease”har sammanfattat AfS ståndpunkt om hbtq personer klockrent, men ni lyssnar inte! Bara fortsätter. Underbart. Snacka om ”blind spot”😂😂😂😂
Er retorik ör hysteriskt kul ”dödskultister” mm. BARA för att jag säger hbtq istället för bögar så har ni läst in helt fantastiska förutfattade meningar utan grund. Vad jag sagt spelar ingen roll, ni ser bara ordet hbtq, och den som använder ett sådant globalistiskt, vänstermarxistiskt, batikhöx-judiskt uttryck är en fiende till folket och Sverige. ”Striptease”har sammanfattat AfS ståndpunkt om hbtq personer klockrent, men ni lyssnar inte! Bara fortsätter. Underbart. Snacka om ”blind spot”😂😂😂😂
Sunt förnuft inom politiken är att välja sin egen sida. Den egna sidan är de människor som man långsiktigt, över flera generationer, delar ödesgemenskap med. Det gör man varken med homofiler, thaitorskar, eller deras kvinnliga motsvarighet i batiktryck, blåtira och med ensam vårdnad.
Det är fenomen kommer fortsätta existera och det är väl inte mer med det. Men det handlar helt enkelt om människor som vi inte delar framtid med, så det är vansinne att låta dem ha politiskt inflytande över oss.