2018-06-11, 17:52
Medlem
Hej!

Wet and messy (eller sploshing som det också kallas) är en fetisch där en person tycker om att kladda ner sig själv eller någon annan med allt från lera och slime till vaniljkräm och tårtor. Med eller utan kläder på sig. Allt kladdigt går bra så länge det inte är kroppsvätskor, då blir det något helt annat än wam. Wet-delen av wam innebär att personen tycker om att blöta ner sig med kläderna på eller se någon annan göra det, t.ex. bada eller duscha med kläderna på sig.

Själv är jag helt tokig i allt som har med wam och wetlook att göra. Utöver den sexuella aspekten är det vansinnigt kul och en väldigt befriande känsla att få kladda ner sig och sina kläder fullkomligt eller bara hoppa ner i badet med det man har på sig. Så för mig är det en aktivitet som är lika mycket erotisk som bara väldigt rolig. Jag föredrar också att alla inblandade är fullt påklädda då kläderna är en viktig del för mig.

Finns det någon mer här som delar detta intresse? Låter det helt galet? Är det något ni har testat på eller kanske vill testa på någon gång? Berätta gärna!

P.S. Om någon har koll på några ställen i Sverige med mycket lera är det bara att hojta till, jag är alltid ute efter fler bra leriga platser att åka till.
Citera
2018-06-11, 17:54
Medlem
Barrjads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuguberFramtid
mycket lera

Valfri åker.
Citera
2018-06-12, 20:19
Medlem
Absolut. Så länge man inte får en arg bonde efter sig.
Citera
2018-07-01, 20:32
Medlem
Kul med fler som gillar wetlook, jag gillar wetlook och badar numer ofta
med kläderna på ute - ja det är som sagt badsäsong så.

Önskade man fick med sig lite tjejer i sjön också som vill klädbada men
det är tufft, vill prova lite modellfoto men inte riktigt hittat nån som vill
ställa upp, ska dock på fotoutflykt snart och då kan det bli både det
ena och det andra.

kladsim.se kan du ju kolla in, en sida jag slängde upp på nytt efter att
den försvann.....den första sidan hittade jag för sisådär 20 år sen.....
Nu har jag en egen kladsim domän )

Har alltid gillat wet ända sen liten....men nej jag har inte kommit till den
punkten att jag har utvecklat det helt och hållet.

o så har vi ju forum.minxmovies.com måste ju kollas
Citera
2018-07-26, 15:01
Medlem
Japp, passa på nu när det är så varmt ute!

Jag tycker umd är den hemsida som funkar bäst när det kommer till wam, det finns gott om trevligt folk från hela världen att samtala med där, (vilket du säkert redan vet om).

Jag har också gillat wam sedan jag var väldigt ung, jag tror nästan det är ett medfött intresse.

Lycka till med fotograferandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in