Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-06-11, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jag vet att du är en bra och ärlig kille, och att du är formad av hur det ser ut (jargongen på Tinder) samt över hur du blivit behandlad.

Frågan är dock om du inte fäller krokben på dig själv ändå.

Strongt skrivet av dig. Öppenhjärtigt och ärligt, typiskt att det ska bli sådär när du beter dig schyst och ändå blir behandlad så.

Det sjuka är väl att hon antagligen inte gjort det för att vara elak utan för att det är en vrickad marknad och att många inte riktigt fattar vad de håller på med.

Du har inte lurat någon annan. Men risken är att du kommer lura dig själv. Hade du varit inne på en bra linje och hittat ett vägvinnande koncept så hade du inte haft dina dalar där du blir så trasig emellanåt. Att anpassa sig är bra och det är förståeligt, men jag tror du kommer hamna i den där svackan igen. Risken är stor iaf.

Jag blev sårad innan jag började bete mig så här och är faktiskt starkare nu. Däremot finns det ju risk för att jag förvandlas till de "monster" jag skyddat mig emot. Helst vill jag definitivt hitta någon att tycka om, men ju längre man kör på den här banan desto svårare lär det bli. Det romantiska skimret försvinner och gränserna för rätt och fel blir luddiga.

Uppdatering gällande gårdagen:
Hade ju den asiatiska läkaren över. Det blev inget fullbordat sex då hon vill att jag testar mig innan. Ska inte vara osmaklig nog att gå in på detaljer men man kan säga att hon lämnade mig tillfredsställd oavsett. Hennes skills var rätt sjuka, undra om det beror på hennes yrke och därmed fördjupade kunskaper i människokroppen, haha.

Det intressanta här är dock hennes bröststorlek. Otroligt nätt asiatiska på 155 cm – med F-kupa! Bland det sjukare jag sett faktiskt.

Hur testar man sig på bästa (snabbaste och smidigaste) sätt? Är ett tag sedan jag gjorde det och jag minns inte riktigt proceduren.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-06-11 kl. 11:02.
Citera
2018-06-11, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Självklart är kroppen A och O läs ovan Formalhaut en smaklig överkroppsbild med någon aktivitet (ej gym). Blir det flera matchningar än utan. Ligger själv i deff ala en meal per day stilen och pumpar iron som ArnoldsAnorektiskebarnbarn, eller något.
Två dejter i veckan är ju ändå schysst, men det låter ju inte som du hehe får välja dom finare dejterna. En annan fick erbjudande i lördagsnatt men valde att avstå, kör mitt pojkvänsgame. Tycker faktiskt om det. Är mysigt att göra "annorlunda" saker än övriga bögar. Dvs som jag var inne på, bädda ner tjejerna pussa på pannan, kanske dra en nattsaga om dom. Haahaaha!

Absolut, så är det.

Jag vill dock poängtera en sak: Det där jag sa om 10 likes om dagen var tydligen överdrivet, dock ej avsiktligt. Jag hade en spree där i några dagar då jag låg på något i den stilen, men på senaste har det snarare blivit runt 3 stycken per dag. Det har gått segt, och jag tror det kan handla om att jag fuckade upp min score genom att använda en boost.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-06-11 kl. 11:02.
Citera
2018-06-11, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut

Hur testar man sig på bästa (snabbaste och smidigaste) sätt? Är ett tag sedan jag gjorde det och jag minns inte riktigt proceduren.

Närmsta Vårdcentral.
Tror du kan beställa hem test via mina sidor på 1177 också.
Citera
2018-06-11, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annefian
Närmsta Vårdcentral.
Tror du kan beställa hem test via mina sidor på 1177 också.

Tack, men hon ville jag skulle testa mig mot "allt" (vad det nu innebär) – då måste man gå till könsmottagningen eller?
Citera
2018-06-11, 11:42
Medlem
Citat:
Tack, men hon ville jag skulle testa mig mot "allt" (vad det nu innebär) – då måste man gå till könsmottagningen eller?

Antingen VC gynekologisk mottagning eller hud och könsmottagning.
Brukar ringa till VC som hänvisar mig dit jag ska.
Antar att hon vill att du testar för hiv och syfilis också då.
Citera
2018-06-11, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annefian
Antingen VC gynekologisk mottagning eller hud och könsmottagning.
Brukar ringa till VC som hänvisar mig dit jag ska.
Antar att hon vill att du testar för hiv och syfilis också då.

Ja, det vill hon. Aldrig varit med om någon som är så här nojig (eller klok).
Citera
2018-06-11, 12:00
Medlem
Citat:
Ja, det vill hon. Aldrig varit med om någon som är så här nojig (eller klok).
Ska du vända ut och in på dig själv för ett jävla ONS? Då ska väl hon göra samma sak, hoppas jag?
Citera
2018-06-11, 12:05
Medlem
får ni matchningar utan boost? jag får kanske ett par i veckan utan och då är jag aktiv ofta och sveper lite grann (vilket antar jag algoritmen gillar) Har också bara en i månaden med tinder plus och gold, min kompis som är mer populär får en i veckan med tinder plus. för mig kostar dom 28 styck om jag köper 10stycken och jag är man 30+ Använder jag boost får jag dock 5-10 matchningar (om jag sveper ja på alla) så helt kört är det inte...men blir ju lite dyrt att boosta varje dag :/ och så verkar dom ändrat förut så ramlade det in boostmatchningar efter veckor nu kommer det max en halvtimme efteråt.
Senast redigerad av chipskungen 2018-06-11 kl. 12:08.
Citera
2018-06-11, 12:22
Medlem
Jag har aldrig varit med om att nån sagt åt mig att jag måste testa mig

Skulle någon ens säga det så visar ju det på att hon inte litar på det man säger, att hon tror sexet är viktigare för mig än för henne och att jag liksom ska visa mig ren och värdig och det finns inte på kartan.

Sedan blir det ju så avslaget om man ska göra detta, för sexets skull. Man tar bort hela den där spontana härliga känslan och man typ schemalägger det och steriliserar det på nåt sätt.
Man tittar igenom pappret med lampan på, gemensamt, sen ger man varandra klartecken och så hoppar man i säng. Fy fan vad upphetsande.

Okej om det var en tjej man kände väldigt starkt för och hon gav mig intrycket eller där jag visste att hon var ren och ljuvlig och att jag skulle typ visa henne det. Men då skulle jag mer se det som att jag skulle ge henne ett bevis på att jag även var det mentalt och känslomässigt. Låter dumt men så skulle jag se det för endast då skulle jag kunna tänka mig att göra det.

Hon ser dig som en hora (ditt ord räcker iaf inte), horor brukar få visa att de inte har något.
Citera
2018-06-11, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jag har aldrig varit med om att nån sagt åt mig att jag måste testa mig

Skulle någon ens säga det så visar ju det på att hon inte litar på det man säger, att hon tror sexet är viktigare för mig än för henne och att jag liksom ska visa mig ren och värdig och det finns inte på kartan.

Sedan blir det ju så avslaget om man ska göra detta, för sexets skull. Man tar bort hela den där spontana härliga känslan och man typ schemalägger det och steriliserar det på nåt sätt.
Man tittar igenom pappret med lampan på, gemensamt, sen ger man varandra klartecken och så hoppar man i säng. Fy fan vad upphetsande.

Okej om det var en tjej man kände väldigt starkt för och hon gav mig intrycket eller där jag visste att hon var ren och ljuvlig och att jag skulle typ visa henne det. Men då skulle jag mer se det som att jag skulle ge henne ett bevis på att jag även var det mentalt och känslomässigt. Låter dumt men så skulle jag se det för endast då skulle jag kunna tänka mig att göra det.

Hon ser dig som en hora (ditt ord räcker iaf inte), horor brukar få visa att de inte har något.

Håller med, det blir osexigt. Kan dock tycka att det är förnuftigt av henne och klandrar henne inte direkt för det. Bra att hon är försiktig, liksom.

Men samma här, aldrig varit med om det. Tänker att det kan vara bra att göra oavsett, så det är därför jag slår två flugor i en smäll och gör det nu.
Citera
2018-06-11, 13:41
Medlem
Citat:
Håller med, det blir osexigt. Kan dock tycka att det är förnuftigt av henne och klandrar henne inte direkt för det. Bra att hon är försiktig, liksom.

Men samma här, aldrig varit med om det. Tänker att det kan vara bra att göra oavsett, så det är därför jag slår två flugor i en smäll och gör det nu.

Ja är ju ganska förnuftigt att göra det någon gång.
Jag har bara varit med 2ish personer i hela mitt 30 åriga liv och har testat mig efter båda.

Edit: sista föll visst bort. Smidigare som tjej tror jag då man passar på när man ändå är på cellprov eller söker för preventivmedel tex
Senast redigerad av Annefian 2018-06-11 kl. 13:50.
Citera
2018-06-11, 15:00
Medlem
Klart att det är förnuftigt att göra det, men det säger ju även lite om vem man är och hur man lever. Och nivån på dem man har varit med.

Att göra det för sin egen skull är ju en jävla skillnad mot att göra det för att en simpel Tinderbrud ställer det som krav.

Pinsamt.

Jag hade gjort alla test i hela världen, tagit prover mot massa onödigt också för att överdriva det, sedan visat upp det och frågat henne om det såg bra ut och sedan när det närmat sig sex så hade jag avvisat henne för att jag tänkte på ett ex. Sagt det i sängen när hon varit bra i gasen.

Så, snöpligt slut lilla gumman.
Senast redigerad av xtroverto 2018-06-11 kl. 15:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in