Citat:
Funderar över vad TR ”säger” till oss i och med sitt val att besluta om att försätta SD på fri fot. SD får inte använda sitt hus eller bil. Det skulle räknas till restriktioner eller liknande, gissar jag? Att träffa vemhelst, inklusive HD och barnen, är han dock tillåten. Detta känns ju (min känsla) som om man inte ansett honom farlig för allmänheten eller sina närmaste i nuläget. Jag gissar att SD uppför sig mer än väl just nu om han tillhör den skala fullblodsnarcissister vi diskuterat tidigare. Om SD vet att han är avslöjad vad gäller bl.a flirtande och sökande efter ”närhetsdonatorer” (om vi ska tro allt vi läser här) har han nu enbart lärt sig att han måste vara försiktigare och smartare vad gäller detta i fortsättningen. SD kommer ALDRIG att sluta med något som han anser sig vara berättigad till. SD vet att han är mer än välkontrolletad av allt och alla i nuläget och uppför sig därför
exemplariskt, gissar jag.
exemplariskt, gissar jag.
Tror precis som du här.
OM nu teorin stämmer att SD blivit provocerad av LW så att han blev våldsam mot henne så blir han väl våldsam mot andra också vid en provokation? Dessutom finns det flera av varandra oberoende källor/användare här i tråden som uppgett att SD uppvisat våldsamma tendenser och att han även skadat sig själv vid aggressionsutbrott. Detta är oroväckande med tanke på barnen. Äldsta dottern är väl tonåring? Av egen erfarenhet vet jag hur provocerande en tonåring kan vara - särskilt om denne fått reda på att pappan bedragit mamman under dennes sjukdom. Vad säger att SD inte ger sig på barnen om de trycker på rätt knappar så han blir arg?