Verkar vara en burk som ev kommit dit efter tekniska undersökningen.
Ja det får man hoppas. Att den kommit dit efteråt alltså Men vem fan skräpar ned på en mordplats. Ser ut att vara energidryck också, sånt som tonåringar ofta dricker
Det tror jag med En konversation mellan dem som finns på LW s mobil men raderad på SD s Därför skäligen misstänkt
Han svarar i förhör att vi träffades aldrig
Snarare chatt tror jag. Annars borde han raderat meddelandena på LW:s telefon innan han kastade den. Borde dom inte kunnat hitta/säkerställt fingeravtryck på telefonen? Hade GM handskar? Det var oerhört varmt den kvällen vill jag minnas så det borde han inte haft om det inte var planerat. Man börjar ju verkligen undra...med tanke på avsaknad/utebliven/bevisad DNA.
Nej jag lägger inte ner och nej den kritiken var inte saklig. I era ögon enbart i så fall.
Se den artikel filttoffla hänvisade till där Leif GW visst säger att SD är skäligen häktad p.g.a. de tidigare anmälningarna. Rikta är "sakliga" kritik mot GW istället.
Nehej. GW säger inte att detta, tidigare anmälningar, är enda grund till häktningen. Han säger att det är "väl därför" han är intressant.
Nehej. GW säger inte att detta, tidigare anmälningar, är enda grund till häktningen. Han säger att det är "väl därför" han är intressant.
Bra om du skriver resten han sa också;
Och om de hade haft något mer viralt än anmälningarna mot honom hade han inte ränt in och ut på det viset (Ang att han anhölls sedan släpptes sedan häktades skäligen osv)
Senast redigerad av Rosamund 2018-06-09 kl. 22:37.