Citat:
Ursprungligen postat av
Draifos
Flera i tråden menar att sådant här tyder på en kapacitet att mörda. I det här fallet verkar man dessutom, till skillnad från i historien med SD, ha kunnat konstatera att någonting faktiskt har hänt. BL blev ju dömd. Det man möjligen skulle vilja ha här för att kunna misstänka killen på allvar är väl en tydlig koppling till LW.
Är nog riktigt trögfattad här. Den du svarar skickade en länk till vem som skulle kunna vara domare i tingsrätten. BL är initialer på chefen för tingsrätten som vid tillfället intervjuas om tillsättningen till tingsrätten av en man som då tio tidigare dömts för ofredande av sin hustru - men initialer på den personen står ej. Du vet?
Och menar du att den personen skulle kunna ha en koppling till LW? Eller vad menar du?
Edit: Länken som åsyftas:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/misstankt-for-kvinnomisshandel-kan-bli-ny-domare
Citat:
Ursprungligen postat av
Ramaria
God morgon ☀️
Tänkte bara på hur väldigt nära UW och SD bor varandra. Måste kännas märkligt. Oavsett vem som gjort vad eller inte.
Ja men du, det har jag också tänkt på. Väldigt spänt borde det vara tycker man. Om jag vore SD och oskyldig skulle jag antagligen höra av mig och vilja prata ut om det och förklara en del. Vad tänker LW:s barn, hur har de det? Träffar det SD och HD:s barn?
Skulle vara intressant för en nyfiken att få veta om SD är hemma i sitt hus och undrar va han och HD säger till varandra. De måste ju prata antar jag. Och stackars flickor. Herregud, vad hans föräldrar måste oroa sig och undra, för att inte tala om övrig släkt.
Hallå @Smarfor! Har du något att berätta, har SD synts till hemma hos sig?