Citat:
Ursprungligen postat av
Piii...
Total bluff som är närstående till nuvarande POTUS, som försöker få opinionen på Trumps sida så att de kan göra en utrensning av element som de inte gillar. Är en möjlighet.
Eller är det för komplicerat för Trump och co? Han klarade ju att bli president.
Trump är ingen duvunge, han har nog sett det mesta.
Jag börjar också så smått intressera mig för vad som kommer efter, att det blir en utrensning i administrationen är väl ganska klart vid det här laget.
Att det finns sk1t på dom flesta är väl också en lågoddsare, till skillnad mot vissa här i tråden tror jag inte någon i högre position har kommit dit utan att ha tagit ett enda snedsteg.
Det RYKTAS ju tex. att när CIA har sista ordet om domarutnämningar så godkänner dom aldrig de kandidater som är helt ärliga, dom godkänner kandidater som dom har något snaskigt på för framtida leverage - rätt eller fel? (men det vore ganska smart).
Så vad kommer efter, Q har nu börjat forma en folkoponion.
Vi får väl se var indictments ligger men intelligence community har väl tagit en beating.
Återigen om jag får bumpa mitt tidigare inlägg, har militären helt klarat sig?
Diverse filmer och konspirationer anser ju att den ärliga militären står mot det genomkorrupta intelligence community som sysslar med krig, droghandel, trafficking osv.
Vid ett par tillfällen har jag inte tyckt att Trump gjort vad Q har sagt när det gäller krig.
Mattis gick ju ut och hotade Kina häromveckan, fortsatt trupp i syrien osv.
Det kan ju kanske vara så enkelt att vi får tillbaka en stark militär efter detta och att denna militär anser att framtidens kontroll av massorna är ett nytt kallt krig?
Det är extremt svårt att sålla i informationen just nu men några har skrivit att Trump läckt hemlig information för pengar, rysk maffia i trump tower och andra connections så han VERKAR ju inte mycket bättre än sina företrädare...