Citat:
Ursprungligen postat av
oyto
Det är också min bild. Jag vill påstå att ingen skrivit mer eller bättre än jag om återvandring här på Flashback eller någonstans och jag har aldrig fått något feedback om att jag missat att SD propagerar för det - förutom det självklara att illegala invandrare ska utvisas.
Däremot har jag ofta fått höra hur orealistiskt det är att vända utvecklingen och att detta är RADIKALA förslag som SD måste ligga lågt med.
Sedan tar man upp det, kort innan AfS lanseras.
Ja, exakt. Det AfS nu föreslår är en mild bris mot det SD Richard Jomshof valde att gå med i.
Det finns en sådan okunskap och grundhet att det är lätt att bli uppgiven. Inte ens SD-svansen vet det minsta om sitt eget partis historia.
Nu måste vi samlas. Det är Återvandringsverket som gäller. AfS blir den tyngd som, på marginalen, påverkar mycket, ungefär som MP, V eller L. Det räcker med 6% och om en regering ska blidas då kommer AfS få en enorm hävstång i relation till antalet röster. SD kommer vara tvungna att göra AfS till lags.
Demokrati är ett bristfälligt system men AfS kan faktiskt snart spela samma roll som MP. Då kan vi backa tio år av politiska motgångar och få ett inflytande som påverkar.
Därför måste AfS in i RD redan 2018.