2018-06-08, 14:20
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Jag är inte förvånad.
Blir ännu en helg av spekulationer här då.

Kan vi kanske släppa SD och kolla på alternativen istället?

Nja vet inte om man bör släppa honom helt från spekulationerna, han är trots allt ännu skäligen misstänkt.
Citera
2018-06-08, 14:20
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Jag är inte förvånad.

Absolut och det har vi gjort lite hittills också Så det är bara att fortsätta spåna.
Citera
2018-06-08, 14:22
Medlem
Browndawgs avatar
Han kommer ju till 99% läsa den här tråden. Undra hur det känns att komma ut ur häktet och hela universum misstänker dig för mord.
Citera
Medlem
Citat:
Jag är inte förvånad.

Vilken ide är det Kan inte polisen hitta mördaren så skiter jag i denna tråd blir så trött
Citera
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Nja vet inte om man bör släppa honom helt från spekulationerna, han är trots allt ännu skäligen misstänkt.

Nej ingen ska släppas men vi kanske inte ska ha honom som huvudmisstänkt för att kunna komma vidare med alternativ också?
Citera
2018-06-08, 14:24
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Han kommer ju till 99% läsa den här tråden. Undra hur det känns att komma ut ur häktet och hela universum misstänker dig för mord.

Ja därför hade det ju varit bra om man inte lynchat honom här. Speciellt om det sedan visar sig att han är oskyldig också.
Citera
2018-06-08, 14:25
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Nej ingen ska släppas men vi kanske inte ska ha honom som huvudmisstänkt för att kunna komma vidare med alternativ också?

Absolut ska vi diskutera alternativ. Men för min egen del kommer jag ha honom som huvudmisstänkt så länge han är skäligen misstänkt för mordet. Det är väl upp till var och en hur man ser på det faktumet.
Citera
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:

Om han är en narcissit så ÄLSKAR han all
uppmärksamhet som han får.
Citera
Medlem
Ja, och få veta att man är psykopat och narcissist. Skulle vara rätt kul om han är helt oskyldig som en käftsmäll till alla i FB-drevet.
MEN han kan ju fortfarande vara rätt man.
Citera
Medlem
Lt.Columbos avatar
Släppt men inte fri från misstankar... Fortfarande skäligen misstänkt. Man blir ju lite nyfiken på vad de har för bevis på honom som gör att åklagaren yrkade sannolika skäl och som gör att tingsrätten bedömmer honom som fortsatt skäligen misstänkt..
Citera
2018-06-08, 14:26
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilyhAmmer
Jaså? Du snicksnackar. För du har med näbbar och klor försvarat SD gällande de punkter som talar för SD som MGM.

Nu försöker du svartmåla åklagaren också.
Tvärt om. Tycker dom har försökt få lite rim och reson mot dom värsa hetsarna i tråden
Rättsvidrigt att bara låta dom anklagande att komma till tals. Så får det inte gå till.
Senast redigerad av Snor-Johan 2018-06-08 kl. 14:32.
Citera
2018-06-08, 14:26
Bannlyst
Citat:

Något har dem ju på honom då Tingsrätten anser dock att han fortsatt är skäligen misstänkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in