Citat:
Vissa här har personlighetsförändringar men det du verkligen ska se upp med är kopierandet. Klart att de trevligaste galningar vill lura dig att tro att ni har gemensamma intressen. Jag är på riktigt. Jag har haft att göra med en del märkliga individer härifrån. Men de som har varit otrevliga från början har man ju inte haft någon vidare kontakt med förrän de har letat upp en på andra ställen.
En person var trevlig initialt och vi pratade ätt mycket om träning som är ett gemensamt intressen. Efter hand blev det klart att han missbrukade rätt kraftigt och han ändrade personlighet vartefter. Han började hota mig med diverse saker (inte här på Flashback, utan över sms och Messenger). Han är jag riktigt glad att jag aldrig träffade och att jag bröt i tid. Hade det varit när jag var yngre hade jag kanske inte litat på den magkänsla jag försökt bygga upp med åren.
En person var trevlig initialt och vi pratade ätt mycket om träning som är ett gemensamt intressen. Efter hand blev det klart att han missbrukade rätt kraftigt och han ändrade personlighet vartefter. Han började hota mig med diverse saker (inte här på Flashback, utan över sms och Messenger). Han är jag riktigt glad att jag aldrig träffade och att jag bröt i tid. Hade det varit när jag var yngre hade jag kanske inte litat på den magkänsla jag försökt bygga upp med åren.
Du är otroligt utåt och tydligt sårbar, inget illa med det, jag är liknande men det är då dårarna kommer försöka få tag i en.
Jag är misstänksam mot hela världen. (På det vis att jag inte tror att folk är öppna med allt). Folk tror att jag är naiv/korkad eller psyksjuk. Ingenting av det stämmer. Klart att jag inte går omkring och ifrågasätter min skugga eller att jag inte släpper in folk men jag ändå är skeptisk. Sunt. Men även att inte låta dem ta känslor. Trollen och otyget alltså. För oavsett om ingen av oss skulle sitta här på nätet, skulle de göra det.
När folk är hotfulla, ska du bryta omedelbart. Även om de är kränkande och nedvärderande. Finns absolut ingen mening att ha sådana individer i sitt liv.