2018-06-04, 11:00
Medlem
FolsomPrisonBluess avatar
Brukade ta lyrica 1-3 ggr i veckan i ungefär ett halvår, var uppe i doser på 1,3-1,7 gram. Har nu haft uppehåll i nästan 3 veckor och undrar hur stor dos jag behöver ta för att få ett rus?
Har min tolerans gått ner helt nu?
Väger 49 kg om det spelar roll
Citera
2018-06-04, 15:58
Medlem
DarkOceans avatar
Hjälp!!! Jag känner inte lyrican längre, nu äter jag det bara för att inte må dåligt, men vill ju känna det igen, har ätit regelbundet i nästan exakt två år nu och alltid från nätet, tips önskas om det finns om det finns något att göra. Har provat att sänka och höja igen men blev besviken på resultatet, är det bara att gilla läget?
Citera
2018-06-04, 16:19
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkOcean
Hjälp!!! Jag känner inte lyrican längre, nu äter jag det bara för att inte må dåligt, men vill ju känna det igen, har ätit regelbundet i nästan exakt två år nu och alltid från nätet, tips önskas om det finns om det finns något att göra. Har provat att sänka och höja igen men blev besviken på resultatet, är det bara att gilla läget?

Du får antingen höja dosen eller gillat läget, tyvärr. Har du testat blanda med någon benso?
Citera
2018-06-04, 16:27
Medlem
TheVoids avatar
Citat:

Du sitter inte och käkar de som den senaste tiden praktiskt taget klassats som verkningslösa från div säljare på FS lr är det apoteks-varianten du köper?
Citera
2018-06-05, 12:52
Medlem
Enpeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Du sitter inte och käkar de som den senaste tiden praktiskt taget klassats som verkningslösa från div säljare på FS lr är det apoteks-varianten du köper?

Han sa ju att det är ifrån nätet.
Citera
2018-06-05, 12:53
Medlem
Citat:
Wow, två år min vän. Jag önskar dig lycka till i din kommande resa. Käkade lyrica några veckor för några år sedan, de va jobbigt
Citera
2018-06-05, 13:33
Medlem
DarkOceans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Wow, två år min vän. Jag önskar dig lycka till i din kommande resa. Käkade lyrica några veckor för några år sedan, de va jobbigt
Det är just därför det har blivit två år, helt omöjligt att sluta, om någon skulle ha några bra tips på det så tar jag tacksamt emot svar
Citera
2018-06-05, 13:34
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enpenis
Han sa ju att det är ifrån nätet.

Ja men dåså den Lyrican...

Du inser att det finns olika sorters Lyrica tillgängligt på nätet hoppas jag?
Man kan köpa apoteks-varianten som ofta är väldigt dyr lr från de mindre nogräknade som det pratats om de senaste veckorna/månaderna som folk knappt inte fått någon effekt utav.
Citera
2018-06-05, 15:37
Medlem
DarkOceans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Du får antingen höja dosen eller gillat läget, tyvärr. Har du testat blanda med någon benso?
Näe och vill inte gärna dra på mig mera beroenden, och ökar jag dosen blir jag ruinerad
Citera
2018-06-05, 15:56
Medlem
Citat:
Det är just därför det har blivit två år, helt omöjligt att sluta, om någon skulle ha några bra tips på det så tar jag tacksamt emot svar
Helt ärligt, du måste förstå nu att du inte kan öka dosen mer. Två år är jävligt lång tid. Vet en brud som ätit snart ett år (monsterdoser) och försökte sluta men blev inlagd på psyk. Hon har ett skitbra liv med studier o allt runt om sig som nu bara rasar, riktigt sorgligt.

Jodu, du vet att du måste sluta. Garanterat att du kommer behöva andra droger för att sluta. Vad för droger har du erfarenhet av?
Citera
2018-06-06, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Apoteks-varianten är den jag kallar "mjöliga" sorten alltså inte rena kristaller. Öppnade en nu bara för att dubbelkolla.

Dock kan ju även fejk Lyrica se ut så om de har bindemedel osv i.

Jag har aldrig köpt Lyrica på gatan så att säga men sålänge man inte får de i blister och ask så är nog det mesta hemmapressat.
Finns lr iaf fanns väl förr folk som sålde äkta Lyrica på FS men då åker priset upp i taket därför så många köper av dessa billiga varianterna lr rent pulver bara.

Tack då vet jag.

Och jag skulle aldrig köpa lyrica på FS, brukade handla via en viss online sida tidigare men då alla verkar ha fake så köper jag numera privat och det var även i ett privatköp som jag upptäckte detta med kapslarna... så.
Citera
2018-06-06, 04:48
Medlem
raven101s avatar
Hur mycket brukar ni ta, fyller på osv? Jag har flera 300mg kapslar hemma, men verkar som att det är av dålig kvalité enligt folk här på fb.. Tagit 300mg, kände inget. Provade även 600mg, samma där. Vågar man ta 900mg på en gång? Skiten kan ju vara bankad. Men vill inte riskera kramp med så höga doser utan tolerans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in