Citat:
Private+likn kan man ju kalla porrtidn----men Lekt.Fib-Akt e.t.c var ngt helt annat ! Tips+travsyst,krim-repotage,sport samt musik-kass som medfölj---gjorde ju dessa tidn mkt popul samt prisv på 70-80 !Jag satt och funderade på det här med porrtidningar, något som varenda svensk man har sin egen relation till. Hur funkar det idag? Jag menar, med internet och filbytartjänster där man kan kan hitta all möjlig porr för alla möjliga smaker och läggningar så måste tidningar som Aktuell Rapport och Fib-Aktuellt gå fruktansvärt knackigt. Vem betalar 40-50 spänn för 8-10 retuscherade bilder på tre nakna fruntimmer och en massa skitartiklar och amatörnoveller när man kan få 100 miljoner Gb hårdporr rakt in genom bredbandskabeln alldeles gratis?
Jag sökte faktiskt på Aktuell Rapport och såg att dom fortfarande finns och tydligen ger ut tidningen, men det är väl bara en tidsfråga?
Lite synd, faktiskt... 70- och 80-talens vältummade herrmagasin som florerade på skolorna är väl en svunnen tid som inte kommer tillbaka. Idag får ungarna stenhård mustaschbögporr smackad i ansiktet så fort dom knäpper på datorn. Den där förbjudna känslan måste vara försvunnen...
// Roger P.
Jag sökte faktiskt på Aktuell Rapport och såg att dom fortfarande finns och tydligen ger ut tidningen, men det är väl bara en tidsfråga?
Lite synd, faktiskt... 70- och 80-talens vältummade herrmagasin som florerade på skolorna är väl en svunnen tid som inte kommer tillbaka. Idag får ungarna stenhård mustaschbögporr smackad i ansiktet så fort dom knäpper på datorn. Den där förbjudna känslan måste vara försvunnen...
// Roger P.
Visst fanns det utvik+1 del sex där----men inte alls i den omfattn som ex Private e.t.c ! Idag håller dessa tidn ej samma klass och ges ut kanske 1 gång i mån----num medföllj 1 Porr-cd ist för de forna kasett med utm "cov-vers" av nya+gamla pop-hits. Prec som du skriv har dessa tidn inte samma framg idag ,men inte bara för hård konkurr från internet utan oxå det som jag som jag skriv börj av detta inlägg.