2010-10-08, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Lite synd, faktiskt... 70- och 80-talens vältummade herrmagasin som florerade på skolorna är väl en svunnen tid som inte kommer tillbaka. Idag får ungarna stenhård mustaschbögporr smackad i ansiktet så fort dom knäpper på datorn. Den där förbjudna känslan måste vara försvunnen...

// Roger P.

Jag är helt säker på att porren fortfarande florerar på skolorna, fast idag är det väl mer videoklipp i mobiltelefonerna. Så klassikern att gå upp i skogen på rasten är nog tyvärr helt borta idag.
Citera
2010-10-08, 22:20
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallonsylt
Jag är helt säker på att porren fortfarande florerar på skolorna, fast idag är det väl mer videoklipp i mobiltelefonerna. Så klassikern att gå upp i skogen på rasten är nog tyvärr helt borta idag.

Sorgligt men sant...
Citera
2010-11-26, 19:49
Medlem
Satt och lyssnade på P3 och deras nya serie om porr http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3940 i dagens reportage pratar de ekonomi och det är en ung kille som driver nått bolag som heter k9playground och ska vara största bolag i norden som säger sig tjäna 500 000 - 1 000 000 rent om året. Men när man söker på http://www.rating.se/detail/overview/870617AFAB så framgår det att det saknas F-skatt, hur går det ihop? Eller sitter killen och ljuger?

Jag trodde det inte fanns några pengar kvar i den svenska porr industrin då Mike Beck inte gör några nya spelfilmer längre och Aktuellt Rapport bara blir sämre och tröttare för varje år och skulle fräschats upp för över 10 år sedan och blivit hungrigare. Så hur ligger det till tjänar de pengar eller inte och varför kommer det inget nytt material?
Citera
2011-01-29, 23:27
Medlem
De lever - åtminstone FIB-aktuellt och Lektyr. Och nu är det bara hårdporr som gäller. Men ett och annat krim- sport- och motorreportage finns där ännu. Samt porrfilmer i HD som medföljer tidningen oftast.
Citera
2011-02-22, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porr-redaktörn
De lever - åtminstone FIB-aktuellt och Lektyr. Och nu är det bara hårdporr som gäller. Men ett och annat krim- sport- och motorreportage finns där ännu. Samt porrfilmer i HD som medföljer tidningen oftast.
Vem vill se porrfilmer i HD? Borde inte skavankerna på skådisarna synas bättre då?
Citera
2011-02-22, 21:31
Medlem
HemmaRambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wombat1000
Vem vill se porrfilmer i HD? Borde inte skavankerna på skådisarna synas bättre då?

Det är standard numera, skillnaden mellan streamad skit och xvidklipp till klipp i HD är stor.
Brazzers var tidiga med det där och gör väl fortfarande bäst HD-porr.
Citera
2011-02-26, 10:54
Medlem
Love-Diana-de-Nices avatar
Cats, Aktuell Rapport, Lektyr m.fl. Man stod i ett hörn och väntade på att kiosken skulle vara tom på köpare för att sedan med bestämda steg gå fram, greppa tag i tidningen, fumla med betalningen för att sedan cykla hem och r***ka.

Det var lite pinsamt när tanten i kiosken påpekade att jag redan hade köpt den där tidningen jag hade bestämt mig för
Senast redigerad av Love-Diana-de-Nice 2011-02-26 kl. 11:14.
Citera
2011-02-27, 14:22
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love-Diana-de-Nice
Cats, Aktuell Rapport, Lektyr m.fl. Man stod i ett hörn och väntade på att kiosken skulle vara tom på köpare för att sedan med bestämda steg gå fram, greppa tag i tidningen, fumla med betalningen för att sedan cykla hem och r***ka.

Det var lite pinsamt när tanten i kiosken påpekade att jag redan hade köpt den där tidningen jag hade bestämt mig för

Nu hänger jag inte med vad menade hon med det?
Citera
2011-02-27, 20:41
Medlem
B. Mystics avatar
Känns som att lastbilschaufförer och äldre herrar som heter Roland fortfarande köper p-blaskor.
Citera
2011-02-28, 08:00
Medlem
McCarthy01s avatar
Finns fortfarande de som köper porrtidningar av gammal vana, som jag t,ex, Men det blir bara högst en blaska varannan månad, och då ska det vara en dvd med så man får valuta för pengarna.

Men jag håller med om att de blivit för jävla dåliga på sistone. Inte alls lika många intressanta reportage som förr och alla brudar ser ut som deprimerade aneroxiafall.
Citera
2011-02-28, 17:58
Medlem
Love-Diana-de-Nices avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Nu hänger jag inte med vad menade hon med det?

Som sagt! Lite pinsamt att kiosktanten hade bättre koll än jag på vilka tidningar jag har köpt
Citera
2011-02-28, 19:16
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Som sagt! Lite pinsamt att kiosktanten hade bättre koll än jag på vilka tidningar jag har köpt

Jasså okej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in