2018-06-05, 03:17
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Är ju bara fula killar som inte kan få en tjej som älskar att förstöra för en tjej som de inte kan få. Då tar de ur all sin frustration för att hon inte älskar dem och passar på när det finns redan ett offer.
Bara tänk nu killar visst hatar ni egentligen tjejen som aldrig ville ha er. Sorgligt att det finns så många sånna människor .. Men synd att man inte är beredd på att folk är farliga. Men nu vet jag mer att det verkligen finns störda och farliga människor som man måste ta deras problem på allvar och inte tro att de kan bete sig okej. och särskilt att de har det beteendet mer mot mig.
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2018-06-05 kl. 03:24.
Citera
2018-06-05, 03:34
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichtblick
Äh, gillar man någon så struntar man i ifall någon har problem. Blir man dissad för bagaget så var det lika bra. Då var det inte menat ändå.
Ja det var bra. Bara att dom flesta jag träffat efter några saker hände mig bara har sagt att det va mitt fel och att det va massa fel på mig. Så har tänkt att de flesta skulle nog tycka det var så mycket fel på mig.. Även om jag vet att det inte stämmer så kan man inte hjälpa vad andra tycker om en. Jag blir bara trött på människor som vill skylla på mig. Och vill inte ha dem som vänner eller vara ihop. Fattar inte vad som är så roligt med att bara jämt skylla på mig men det är
Många intresserade av .
Citera
2018-06-05, 03:54
Medlem
Jag har aldrig förstått varför psykologer brukar rekommendera att folk med olika diagnoser ska paras ihop. Från mitt perspektiv känns det som de rätta ingredienserna för att skapa den perfekta stormen. Deras tes är väl att båda parter minsann förstår varandra och med den välsignelsen ska de komma ut på andra sidan starkare. Romantiskt, men är det verkligen vettigt?

För att inte tala om barn som eventuellt kan komma på fråga någon gång i framtiden. En dåre kan väl barnen kanske överleva, men två?

Mitt tips är att inte lyssna på psykologen och träffa vanliga icke-diagnostiserade killar.
Senast redigerad av har 2018-06-05 kl. 03:56.
Citera
2018-06-05, 04:37
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av har
Jag har aldrig förstått varför psykologer brukar rekommendera att folk med olika diagnoser ska paras ihop. Från mitt perspektiv känns det som de rätta ingredienserna för att skapa den perfekta stormen. Deras tes är väl att båda parter minsann förstår varandra och med den välsignelsen ska de komma ut på andra sidan starkare. Romantiskt, men är det verkligen vettigt?

För att inte tala om barn som eventuellt kan komma på fråga någon gång i framtiden. En dåre kan väl barnen kanske överleva, men två?

Mitt tips är att inte lyssna på psykologen och träffa vanliga icke-diagnostiserade killar.
Fast jag har ingen diagnos. Har haft vissa problem som kommit efter många jobbiga saker hänt mig men nu är jag som normal igen. Eftter att ha fått pratat om det och allt så har man blivit normalare igen. Sen visst kan man störa sig på mitt vanliga jag också haha.
Att träffa en vanli kille skulle inte funka om han var dum i huvudet! Själv skulle jag inte döma ut alla med en diagnos.. Det finns mkt åsikter om psykisk ohälsa som inte stämmer. Och när jag har träffat dom människorna har jag inte tyckt illa om dom.
Citera
2018-06-05, 10:07
Medlem
Lichtblicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Ja det var bra. Bara att dom flesta jag träffat efter några saker hände mig bara har sagt att det va mitt fel och att det va massa fel på mig. Så har tänkt att de flesta skulle nog tycka det var så mycket fel på mig.. Även om jag vet att det inte stämmer så kan man inte hjälpa vad andra tycker om en. Jag blir bara trött på människor som vill skylla på mig. Och vill inte ha dem som vänner eller vara ihop. Fattar inte vad som är så roligt med att bara jämt skylla på mig men det är
Många intresserade av .

Dom flesta personer du kommer träffa hela livet ut är rötägg. Håll i dom som går att lita på och var selektiv.
Citera
2018-06-05, 11:14
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Är ju bara fula killar som inte kan få en tjej som älskar att förstöra för en tjej som de inte kan få. Då tar de ur all sin frustration för att hon inte älskar dem och passar på när det finns redan ett offer.
Bara tänk nu killar visst hatar ni egentligen tjejen som aldrig ville ha er. Sorgligt att det finns så många sånna människor .. Men synd att man inte är beredd på att folk är farliga. Men nu vet jag mer att det verkligen finns störda och farliga människor som man måste ta deras problem på allvar och inte tro att de kan bete sig okej. och särskilt att de har det beteendet mer mot mig.
Nej, där har du fel. Varför ska man hata dem som inte vill "ha en"? Det är bättre att skita i dem och fokusera på sitt.
Citera
2018-06-05, 12:08
Medlem
Rent generellt är det så att "lika barn leka bäst". När man söker en partner bör man ha realistiska förväntningar och leta bland sina egna landsmän.

Det är viktigt att rannsaka sig själv. Vilka fel och brister har jag?

När man inser hur ofullkomlig man är slutar man att reta sig på andras fel och brister. Man ser till att upprätta en "terrorbalans". Om du står ut med mig och alla mina egenheter, så står jag ut med dig och dina egenheter.

Bra råd eller hur?
Citera
2018-06-05, 12:28
Medlem
lucifersatans avatar
Citat:
Fast jag har ingen diagnos.

Du har säkert flera... Ett tips är att kolla in nån fet jävel, de brukar inte ha så höga krav.
Citera
2018-06-05, 13:00
Medlem
En möjlighet är att kontakta dina ex, och fråga varför de tappade intresset för dig, eller varför de inte var intresserade alls. Jag inser dock att detta kräver att du och dina ex fortfarande kan prata civiliserat med varandra, och det är inte alla som kan det.

Men jag återkommer till din beskrivning av dig själv som "trasig". Om du nu faktiskt är "trasig" inombords tror jag att det bästa du kan göra är att ta hand om detta "trasiga" oavsett vad det är, och låta jakten efter en pojkvän vänta tills du är "läkt" inombords. Eller i alla fall tillräckligt "läkt" för att de brister som eventuellt finns kvar inte skall ställa till det för dig.

En annan sak att fundera över är vilka egenskaper du vill ha i en framtida pojkvän. Mitt tips är att du gör en lista med egenskaper man kan ha, och delar in dessa i en del kategorier: måste ha, bör ha, plus-i-kanten, varken bra eller dåligt, dåligt, får inte ha. För egen del kan jag berätta att erfarenhet har lärt mig att i kategorin "får inte har" finns orden "ljuger för mig om viktiga saker", vilket medför att om en kvinna ljuger för mig i något jag upplever som viktigt så avskriver jag henne som flickvän med en gång och oåterkalleligt.
Citera
2018-06-05, 13:17
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Jadu själv har jag det mesta fixat i mitt liv. Vet inte vad du har för problem
Nu gäller det bara att det inte kommer någon ny idiot och förstör? Det är jag mest rädd för
Men om du inte vill umgås med människor kommer du ju inte träffa någon överhuvudtaget så det är väl bra?
Citera
2018-06-05, 17:25
Avslutad
Obviously you're doing something severely wrong if you can't hold on to a guy in this womens market.

Don't be sad, don't be depressed, don't get bitter, get angry, get as angry at yourself as you need to be and use that energy to motivate yourself and make a change.

Or you can just keep sulking like a sore loser, I'm sure many guys find that attractive...
Citera
2018-06-05, 21:54
Medlem
Ultrasmisks avatar
Citat:
Ja, för annars är ni farliga.
Men kan vara mer saker fel än hur begåvad man är.
Jag är trött på att behöva gå runt rädd för andra och inte veta. Samtidigt tycker andra "denhär människan är helt okej" om honom. Ni har gjort något fel där. Ett bettenede att skada andra som inte gjort en något är inte okej att en kille gör det. Det spelar ingen roll hur begåvad jag är. Alla andra killar har kunnat bete sig normalt mot mig.

Fast du riskerar skada eller såra den killen genom din dumhet. Om du jobbar på att bli pålitlig och inte signalerar att du kan tänka dig falla för andra killar eller göra något dumt, så finns det ingen anledning eller oro till att kontrollera dig.

Det är egentligen inte för att skada dig, det är väl mer för att skydda relationen och dess potential. Är svårt att göra andra tekniker än så faktiskt, därför att det kan vara svårt att manipulera på ett snällt sätt och det krävs riktiga "skills" för att göra det. Vilket inte en normal kille i dagens stresssamhälle oftast inte besitter.

Man nöjer sig helt enkelt med det näst bästa, och om det inte funkar så hoppar man vidare till en tjej som är mer på samma nivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in