Citat:
Ursprungligen postat av
Milford.Cubicle
Ja, för annars är ni farliga.
Men kan vara mer saker fel än hur begåvad man är.
Jag är trött på att behöva gå runt rädd för andra och inte veta. Samtidigt tycker andra "denhär människan är helt okej" om honom. Ni har gjort något fel där. Ett bettenede att skada andra som inte gjort en något är inte okej att en kille gör det. Det spelar ingen roll hur begåvad jag är. Alla andra killar har kunnat bete sig normalt mot mig.
Fast du riskerar skada eller såra den killen genom din dumhet. Om du jobbar på att bli pålitlig och inte signalerar att du kan tänka dig falla för andra killar eller göra något dumt, så finns det ingen anledning eller oro till att kontrollera dig.
Det är egentligen inte för att skada dig, det är väl mer för att skydda relationen och dess potential. Är svårt att göra andra tekniker än så faktiskt, därför att det kan vara svårt att manipulera på ett snällt sätt och det krävs riktiga "skills" för att göra det. Vilket inte en normal kille i dagens stresssamhälle oftast inte besitter.
Man nöjer sig helt enkelt med det näst bästa, och om det inte funkar så hoppar man vidare till en tjej som är mer på samma nivå.