2018-06-04, 18:56
Medlem
flixa81s avatar
Väntar med spänning på att SD och hans advokat ska lansera sin teori om vem som är gärningsman... Vore jag oskyldigt anklagad och visste vem mördaren var hade jag slängt ur mig det så fort jag hade fått möjlighet.
Låter som hokus pokus i mina öron
Citera
2018-06-04, 18:57
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Hon LW. uppfattade det tydligen inte som skoj, då hon ju polisanmälde SD. för denna gnuggning.

Se svar till taxensixten
Citera
2018-06-04, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Jag tror han menar att det är hans teori. Det förstår nog du också. Det är ganska uppenbart då han nekar och åtal inte ens är väckt. Ganska onödig kommentar av dig då, för du borde väl förstå att källor på det inte finns (än).

Jag börjar tröttna på allt som förs fram som om det vore sant.
Det blir bara en hoper trådsanningar av det, men det
förstår nog du också.
Citera
2018-06-04, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudedcrystalbeam
Märkligt hur en del starkt narcissistiskt präglade personer lyckas hålla sina ”skyltfönster” så oemotståndligt läckra och välputsade? Gärna med familj och husdjur som juveler kring halsarna, när de uppträder för allmänheten. I det hemliga lagerutrymmet som finns väl undangömt i deras butiker är det däremot riktigt smutsigt. De enda som får tillbringa tid i det dolda skrymslet är narcissistens närmaste familjemedlemmar. Lagret är nämligen den loge där partnern och eventuella barn och husdjur sitter inlåsta mellan föreställningarna...
Jo, det finns hundratals med exempel där folk i efterhand har sagt, att tänk det där hade jag aldrig trott om honom/henne. Skenet bedrar !
Citera
2018-06-04, 19:00
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
Nä det har jag aldrig påstått heller , det KAN vara så att först kom "skämtet" och sedan blev dom osams och hon blev utjagad ur bilen . Hon blir förnärmad och använder sig av rodnaderna som uppstod vid "gnuggandet"och anmäler för att lära honom en läxa ( förmodligen förtjänad)

Ett möjligt scenario som alla andra men som sagt ingen av oss vet
I så fall ljuger hon för polisen. Jag tror inte hon var typen som gör det. Att man hittar på ett brott och anmäler det för att man blir förnärmad låter helt otroligt i mina öron.
Citera
2018-06-04, 19:04
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Då tror jag mer på att hon har blivit beamad och teleporterad av ett ufo.

Jag tänker som så att om man av olika anledningar väljer att stå still på samma plats och i samma läge tenderar man att intala sig själv att det man i den låsta positionen ser är den enda sanningen och bevisade faktan. Vad man inte ska glömma är att man kan bränna sig i solen om man aldrig ändrar position. Dessutom kan, någonstans i den skugga man ger upphov till när man anser sig vara solen i världen, ovärdeliga sanningar finnas... Jag ör övertygad om att du förstår vad jag vill säga med detta, fantasifull och flexibel som du är!
Citera
2018-06-04, 19:13
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pref69
Det kan mycket väl vara så att dina adopterade släktingar inte har dålig självkänsla. Men om vi tittar på statistik så råkar adopterade barn ut för långt mer "problem" i livet. Och det stämmer mycket riktigt att många har dålig självkänsla.

Av de adopterade jag känner så är det ingen som har alla knivar i lådan. Det innebär inte att de är ointelligenta eller mentalt störda men det har ett uppträdande som är avvikande. Speciellt när man lär känna dom bättre. De har helt enkelt dåligt självförtroende vilket kan visa sig på en mängd olika sätt.
Okej så anledningen till att hon blev mördad var att hon var adopterad? Annars förstår jag inte vad detta inlägg tillför?
Citera
2018-06-04, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Det kallas intuition. En känsla som inte är att förakta. Vi får se vem som får rätt.

Jag tävlar inte med någon.

Vi får väl ändå hoppas att åklagaren har mer än
intuition annars kommer det att gå åt helvete
Citera
2018-06-04, 19:22
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flixa81
Väntar med spänning på att SD och hans advokat ska lansera sin teori om vem som är gärningsman... Vore jag oskyldigt anklagad och visste vem mördaren var hade jag slängt ur mig det så fort jag hade fått möjlighet.
HD?
Citera
2018-06-04, 19:25
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
HD?

Det tror jag verkligen inte! Vore en sjuk tvist om han skyller på sin fru/exfru
Citera
2018-06-04, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
Hade fel på datum. SD skulle till USA med exfrun, men jag menar att han ändå kunde ha issues gällande LW:s tältkamrat. Typ svartsjuka.

OK! Sånt händer. Reagerar även på om LW med fraktur i vadben + någon annan skada enl hennes insta i januari skulle kunnat resa till Norge och delta i tävlingar.
Citera
2018-06-04, 19:43
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flixa81

Med tanke på att alla teorier förutom Bigfoot och utomjordlingar redan lanserats i tråden tror jag inte det kommer komma något vi höjer på ögonbrynen åt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in