2018-06-02, 19:48
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pocarisweat
München ? ? ?

Nej..

Om jag säger såhär: Ledtråd 1 rör vinet Chateau Musar Leta efter huvudstad och återvänd till Europa!
Citera
2018-06-02, 19:48
Medlem
Pocarisweats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LEMMOR
Bayreuth?

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFAAA AAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Bayreuth var precis det jag skulle skriva DHSIAJAOJoijoiiojipiokälk
Citera
2018-06-02, 19:52
Medlem
Citat:
Bayreuth?

Japp! Lite kul för jag hade den i pipelinen som stad här, och så nämnde du den.. Ledtråd 2 ger ju Wagner(Indianstammarna är helikoptrarna, Coppola osv.), Greven är Stauffenberg som Tom Cruise spelar, Valkyria/Valkyrior. Chateau Musar, Jan Guillous favorit(i fängelse i samband med IB-skandalen/affären).

En Chateau Musar 2010 och frågan till dig!
Senast redigerad av Bilingualbvern2.0 2018-06-02 kl. 19:54.
Citera
2018-06-02, 19:52
Medlem
Pocarisweats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Nej..

Om jag säger såhär: Ledtråd 1 rör vinet Chateau Musar Leta efter huvudstad och återvänd till Europa!

Wagner och Helvetets portar öppnar sig. Fablernas Värld och helvetes fan. JAJA Grattis LEMMOR!
Senast redigerad av Pocarisweat 2018-06-02 kl. 19:54.
Citera
2018-06-02, 19:56
Medlem
Citat:
Japp! Lite kul för jag hade den i pipelinen som stad här, och så nämnde du den.. Ledtråd 2 ger ju Wagner(Indianstammarna är helikoptrarna, Coppola osv.), Greven är Stauffenberg som Tom Cruise spelar, Valkyria/Valkyrior. Chateau Musar, Jan Guillous favorit(i fängelse i samband med IB-skandalen/affären).

Tack!
Har en i skåpet faktiskt (85:a)

Men tar gärna en till!
Citera
2018-06-02, 19:57
Medlem
Citat:
Wagner och Helvetets portar öppnar sig. Fablernas Värld och helvetes fan. JAJA Grattis LEMMOR!

Tack!

Hur svårt vill Ni ha det nu då???
Citera
2018-06-02, 19:59
Medlem
Citat:
Tack!
Har en i skåpet faktiskt (85:a)

Men tar gärna en till!

Trevligt, de äldre gillar jag.. de nya årgångarna har en lite udda ton. Men över till ROMMEL, Sorry LEMMOR! Väntar med spänning på en ny stad!
Citera
2018-06-02, 20:00
Medlem
Pocarisweats avatar
Citat:
Tack!

Hur svårt vill Ni ha det nu då???

Med tanke på att jag är en obildad jävla imbecill till kretin så får du gärna lägga det på Kalle Anka-nivå. Men för de andra i tråden får du gärna lägga den högre även om jag kan tycka att Bilingualbvern2.0 med sitt gedigna intellekt helt enkelt skåpade ut mig totalt. Så ja, ta en storstad åtminstone hahahaha.
Citera
2018-06-02, 20:03
Medlem
Citat:
Trevligt, de äldre gillar jag.. de nya årgångarna har en lite udda ton. Men över till ROMMEL, Sorry LEMMOR! Väntar med spänning på en ny stad!

Ja, det har dom, är inte i nivå med de äldre.

Har en Chareau Klara från -56, köpt i Beirut av en gammal tobakshandlare som hade den i källaren!
100USD och korken är fin
Citera
2018-06-02, 20:04
Medlem
Citat:
Med tanke på att jag är en obildad jävla imbecill till kretin så får du gärna lägga det på Kalle Anka-nivå. Men för de andra i tråden får du gärna lägga den högre även om jag kan tycka att Bilingualbvern2.0 med sitt gedigna intellekt helt enkelt skåpade ut mig totalt. Så ja, ta en storstad åtminstone hahahaha.

Ok då.....
Citera
2018-06-02, 20:10
Medlem
flipflaps avatar
Citat:

Det var en häftig match. Bra jobbat, jag fick litet puls där i jakten. Tack och bra jobbat
Citera
2018-06-02, 20:11
Medlem
flipflaps avatar
Citat:

Citat:
Ok då.....
Ok, lets go
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här