2018-06-02, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Men många batikhäxor är WT.. Det är oftast lågutbildade kvinnor i vårdsektorn som tycker det är ok att vi skall vara hela världens socialbyrå.
Njae, lågutbildad betyder inte automatiskt WT.
Citera
2018-06-02, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av C.R.M.114
Njae, lågutbildad betyder inte automatiskt WT.

WT är man har låg utbildning, lever på någon bruksort som exempelvis Grums, Hofors eller annan håla som gud glömde. Man har massor med tatueringar på kroppen. Och man rösta på Miljöpartiet.
Citera
2018-06-02, 12:44
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olivlund
du har färgat håret själv.

du inte vet skillnaden på islamist och muslim.

det gått så långt att du ringer upp din gamla skolkamrat som kallades för paddan endast för att få dig ett knull.

du ger upp mycket av ditt liv och viger det istället åt en frikyrka.

du visar ditt barn hur man heil:ar och tar bild som åker upp på din facebookprofil.

du tror att TVshop produkten kommer förändra ditt liv, på riktigt den här gången!!!

Vad tycker ni? Någon som har några bra?

ps. white trash för dom som inte är frekventa flashbackare annars WT

Termen WT (White Trash) är hets mot folkgrupp och du borde åtalas och låsas in din jävel !!

Förvisso finns det människor som befinner sig lägre ner i samhället hierarki inom de germanska folkgrupperna. Det är vår sak att stödja och försöka genom det goda exempelt få våra germanska olycksbröder och systrar att utvecklas i en positiv riktning. Jag hoppas att inga Nordbor eller andra germaner hänger på denna tråd i syfte att förringa och förnedra de svagare av vårt eget folk.
Senast redigerad av holmium 2018-06-02 kl. 12:48.
Citera
2018-06-02, 12:45
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Haha, jag skulle snarare säga att du vet att du är WT då du inte är religiös i konventionell mening, men istället tror du på en massa annan övernaturlig skit, typ astrologi, tarot-kort, olika medium, spöken, utomjordingar och fan och hans mormor.
Vad fan dillar du om din jävla tomte? Du måste ha förväxlat mig med någon annan i ditt drogrus. Så, fortsätt ät en chipspåse till frukost nu din jävla pissluffare.
Citera
2018-06-02, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
WT är man har låg utbildning, lever på någon bruksort som exempelvis Grums, Hofors eller annan håla som gud glömde. Man har massor med tatueringar på kroppen. Och man rösta på Miljöpartiet.
Ja, men Miljöpartiet är knappast speciellt stort på de där orterna, men nu får jag mest intrycket av att du mest bara vill hacka på dina politiska meningsmotståndare.
Citera
2018-06-02, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Vad fan dillar du om din jävla tomte? Du måste ha förväxlat mig med någon annan i ditt drogrus. Så, fortsätt ät en chipspåse till frukost nu din jävla pissluffare.
Nu syftade jag inte på dig med 'Du vet att...', utan på trådens titel.
Citera
2018-06-02, 12:54
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Nu syftade jag inte på dig med 'Du vet att...', utan på trådens titel.
Ok, ursäkta på angreppet då. Det vore ju bättre om du citerar rätt person fortsättningsvis.
Citera
2018-06-02, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Ok, ursäkta på angreppet då. Det vore ju bättre om du citerar rätt person fortsättningsvis.
Ja, det hade kanske varit bättre om jag hade citerat inlägget du svarade på, eller så borde jag kanske inte alls sitta och svara på flera månader gamla inlägg i en humortråd.
Citera
2018-06-02, 13:11
Medlem
SektenAnderssons avatar
när du knullar en blond tjej med tribal tatuering på svanken doggystile i en husvagn
Citera
2018-06-02, 13:24
Medlem
jay.simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olivlund
du har färgat håret själv.

du inte vet skillnaden på islamist och muslim.

det gått så långt att du ringer upp din gamla skolkamrat som kallades för paddan endast för att få dig ett knull.

du ger upp mycket av ditt liv och viger det istället åt en frikyrka.

du visar ditt barn hur man heil:ar och tar bild som åker upp på din facebookprofil.

du tror att TVshop produkten kommer förändra ditt liv, på riktigt den här gången!!!

Vad tycker ni? Någon som har några bra?

ps. white trash för dom som inte är frekventa flashbackare annars WT

Du köper narrativet att det är en större skillnad mellan en islamist och muslim. Du umgås och är Facebookvän med människor som lär sina barn hur man heil:ar och och anmäler sen familjen anonymt till soc. Du har Facebook vilken är en riktigt klassmarkör för lägre klasser.
Citera
2018-06-02, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ja, men Miljöpartiet är knappast speciellt stort på de där orterna, men nu får jag mest intrycket av att du mest bara vill hacka på dina politiska meningsmotståndare.

MP är stora i WT områden även Stockholm. Nu finns inte så mycket WT områden kvar i Stockholm, eftersom MENA orcherna får förtur på hyresrätterna
Citera
2018-06-02, 18:30
Medlem
rostigamazons avatar
Du vet att du är WT (white trash) när...

När du går med en bakåtvänd keps, och röstar på sossarna, och tror att Sverige är världens bästa land.
Senast redigerad av rostigamazon 2018-06-02 kl. 18:39. Anledning: bakåtvänds skulle vara bakåtvänd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in