Citat:
Ursprungligen postat av
Schazz
Jag kan faktiskt inte svara på hur länge de har känt varann. Men SD fick enormt mycket plats i LWs liv året/n före hennes skilsmässa. Vi var många som pratade om deras uppdateringar på olika media. Det som vi skvallrade mest om var att deras möten alltid tycktes ske nattetid. Sen är jag inte övertygad om att det är han som inte kommer över henne. Den LW jag kände kunde inte ta ett nederlag. Hon hade vinnarskalle.
Vinnarskalle!! Ja just det, där kom ordet. Båda hade förstås vinnarskalle och därför gick de så bra ihop! De var nog lika envisa och tävlingsinriktade i alla situationer vilket troligtvis ställde till en del problem för dem båda i det vardagliga samspelet med icke tävlingsinriktade personer.
För övrigt är det troligen så som någon skrev att LW och SD kände varandra även innan giftermålet mellan SD och HD. De kanske hade gått i någon skola/utbildning tillsammans eller hade träffats genom föreningslivet tidigare. SD och hans fru var ju enligt uppgift i tråden inte kyrkligt aktiva vilket då gör att LW och SD hade träffats i annat sammanhang innan vigseln. Kanske LW även hade träffat HD i ett tidigare skede innan hon blev ihop med SD.