2018-06-01, 19:06
Medlem
GothamCitys avatar
Det är en fundamental sak som man måste begripa när det gäller Q. Det är INTE republikaner mot demokrater och några jävla sealed indictaments det handlar om.

Kriget är INTE politiskt, det handlar om större saker, den ofiltrerade verkligheten som är långt ifrån illusionen vi blir itutade av skola, media och vårt inrutade liv. När allmänheten vaknar - det är det som är The Storm och The Great Awakening. När folket förstår hur vilseledda de blivit i alla tider och fått BETALA för det.

Eliten skapade konspirationen för länge sen och eliten är psykopater som tenderar att komma högt upp i hierarkier. De njuter av makt över "småfolket" och njuter av att konspirera. Deep State går djävulens ärenden men de har inte begripit straffet för detta. Jag har aldrig varit en konspirationsteoretiker, tvärtom varit skeptisk. Men sen hände nåt, biologiskt.
Jag har aldrig varit troende och det är jag inte nu heller. Nu är jag vetande.
Citera
2018-06-01, 20:22
Medlem
[quote=GothamCity|64214837]Det är en fundamental sak som man måste begripa när det gäller Q. Det är INTE republikaner mot demokrater och några jävla sealed indictaments det handlar om.

Hur kan det komma sig att Donald Trump inte tillhör eliten, vad skiljer honom från andra rika företagare?
Citera
2018-06-01, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mgn
Skriv gärna mer eller länka sånt som rör Sverige

Här har du en link som det kan vara nyttig information i, om man ser igennom vinklingen så att säga.
Det kan oxå vara av interesse att läsa eyethespy sin twitter med fokus på Q&A trådarna.
https://www.youtube.com/watch?v=swXtQMu6JTY
Citera
2018-06-01, 20:30
Medlem
[quote=Sumer|64215428]
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
Det är en fundamental sak som man måste begripa när det gäller Q. Det är INTE republikaner mot demokrater och några jävla sealed indictaments det handlar om.

Hur kan det komma sig att Donald Trump inte tillhör eliten, vad skiljer honom från andra rika företagare?

Han gjorde, han var som deep-staters, men han har blivit motivierad att göra gott.
Citera
2018-06-01, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity

Kriget är INTE politiskt, det handlar om större saker, den ofiltrerade verkligheten som är långt ifrån illusionen vi blir itutade av skola, media och vårt inrutade liv. När allmänheten vaknar - det är det som är The Storm och The Great Awakening. När folket förstår hur vilseledda de blivit i alla tider och fått BETALA för det.

Eliten skapade konspirationen för länge sen och eliten är psykopater som tenderar att komma högt upp i hierarkier. De njuter av makt över "småfolket" och njuter av att konspirera. Deep State går djävulens ärenden men de har inte begripit straffet för detta. Jag har aldrig varit en konspirationsteoretiker, tvärtom varit skeptisk. Men sen hände nåt, biologiskt.
Jag har aldrig varit troende och det är jag inte nu heller. Nu är jag vetande.

Precis, folk måste vakna upp ur hypnosen. höger, vänster, gott och ont, polaritets tänkande är indoktrinering på primal nivå. Bra, OT.
Citera
2018-06-01, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Menar du att Trump aldrig sa att mötet inte skulle bli av? Eller pratar du om något helt annat än vi andra gör?
Mötet kommer bli av men däremot tror inte jag trump vill att MSM skall få reda på när
Citera
2018-06-01, 21:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Mötet kommer bli av men däremot tror inte jag trump vill att MSM skall få reda på när

Du har inte kollat nyheterna idag va?

Aftonbladet - mindre än 2 tim sedan:
Citat:
Nordkoreas före detta spionchef är i Vita huset för att träffa Donald Trump.

Han förväntas överlämna ett brev från Kim Jong-un till presidenten.

Strax efter mötet bekräftade USA:s president att han kommer att träffa Kim Jong-un den 12 juni i Singapore.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/VRM89p/toppspion-ska-overlamna-diktatorns-brev-till-trump

Ouch...
Citera
2018-06-01, 22:23
Medlem
Citat:
Du har inte kollat nyheterna idag va?
Aftonbladet - mindre än 2 tim sedan:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/VRM89p/toppspion-ska-overlamna-diktatorns-brev-till-trump

Ouch...

Jag skrev ju att mötet skulle bli av, det har jag vetat hela tiden
Aftonbladet tillhör inte den media jag normalt läser, det är korrekt
Citera
2018-06-01, 22:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Jag skrev ju att mötet skulle bli av, det har jag vetat hela tiden
Aftonbladet tillhör inte den media jag normalt läser, det är korrekt

Jag bryr mig inte om vad du läser (antagligen rätt lite), det jag påpekade med länken var att du hade fel när du skrev: ” men däremot tror inte jag trump vill att MSM skall få reda på när”
Citera
2018-06-01, 23:34
Medlem
Citat:
Så du tycker inte det var ett dugg märkligt när Obama gick ut och sa precis motsatsen till det han nu påstås vara ”en del av”? Jag har för övrigt aldrig antytt att du menat att Obama skulle gjort det själv..

Märkligt och märkligt, finns väl inte mycket mer ohederliga personer än politiker?
Jo det gjorde du, sedan kan ju allt misstolkas om man vill.

Nu är ju detta en-så-länge en "konspiration" så Va inte så jävla ivrig att tolka och misstolka allt.

Det är väldigt få som tror på allt som skrivs eller som har en agenda. Vore det inte bra om en ev maktelit som startar krig och som ev tjänar pengar på fattigdom och sjuka människor avslöjas?
Citera
2018-06-01, 23:52
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Märkligt och märkligt, finns väl inte mycket mer ohederliga personer än politiker?
Jo det gjorde du, sedan kan ju allt misstolkas om man vill.

Nu är ju detta en-så-länge en "konspiration" så Va inte så jävla ivrig att tolka och misstolka allt.

Det är väldigt få som tror på allt som skrivs eller som har en agenda. Vore det inte bra om en ev maktelit som startar krig och som ev tjänar pengar på fattigdom och sjuka människor avslöjas?

Handlar inte konspirationsteorier just om tro och tolkning?

Men utveckla gärna dina tankar kring hur en ohederlig Obama skulle kunnat bana väg för avskaffandet av 2nd amendment genom att förklara att han stödjer det?
Citera
2018-06-02, 00:42
Medlem
Citat:
Jag bryr mig inte om vad du läser (antagligen rätt lite), det jag påpekade med länken var att du hade fel när du skrev: ” men däremot tror inte jag trump vill att MSM skall få reda på när”

Jag hade inte fel, däremot kan inte trump hålla något sådant hemligt om man väl bestämmer möte. Det kommer kräva rätt dramatiska säkerhetsåtgärder och massor av folk involveras. Du kanske inte förstår att det krävs det men så är det faktiskt. Sådana här möten är enormt komplexa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in