Det här är ju helt sjukt hur länge man får vänta
För det första när jag försöker ringa kundservice ( #2 #1 #2 ) så läggs samtalet på automatiskt
Kontaktar kundtjänst på live chatten
Citat:
Paket befunnit sig i landet länge - leverans?
LWxxxxxxxxxxDE
Jag: 17:32
Hej ska kika
Ert paket är i slutfasen av hanteringsprocessen, men ett fel har uppstått i tullhanteringen, När hanteringsprocessen är klar så kommer ditt paket skickas vidare till dig.
Jag ber om ursäkt att det tagit längre tid än väntat, hoppas att ert paket snart blir levererat.
Mohamed T: 17:36
Vad är det för fel i tullhanteringen?
Vi väntar på klartecken från Tullverket att släppa försändelsen. Det är en teknisk incident som gör att det tyvärr tar lite tid. Det är felanmält och hanteras enligt ordinarie process.
Mohamed T: 17:40
Hur länge beräknas det att ta? Dagar eller veckor, månader? Har hört att vissa får vänta upp till 8-9 veckor på leverans och det är fullständigt oacceptabelt
Jag: 17:41
Jag ber om ursäkt för att våra leveranstider för närvarande är längre än planerat och för de eventuella problem detta orsakat dig. Jag kan tyvärr inte se hur länge detta kommer ta
Mohamed T: 17:47
Att man samtidigt behöver vänta 5+ minuter per svar på en live chatt är också fundersamt - vad händer egentligen på postnord?