2018-05-18, 21:20
Medlem
Ferry31s avatar
Hur gör ni för att få igång mobilappen? Jag kan inte packa up filerna.
Citera
2018-05-19, 22:48
Medlem
vanillacokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FransAke
Jodå, fungerar fint för mig.

Funkar här med!
Citera
2018-05-23, 00:32
Medlem
svenskaspel skrattar åt mig just nu. finns ingen på SS som springer sämre mot färg än jag. har fört statistik senaste veckan.

Gånger då ja haft höga par, set eller stege mot färgdrag har jag förlorat 31 av 37 mot just färg. foldade nötstegen när en snubbe ställde med med färgdrag. en fisk syna med top par och givetvis kom färgen på sista.

Nu till mina färdrag. haft 51 och träffat färg 4. ÄR DETTA RIMLIGT???
Citera
2018-05-23, 15:20
Medlem
happilappis avatar
Finns det några handgrabbers eller poker softwares som funkar för svs?
Citera
2018-05-23, 18:30
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikaros2010
svenskaspel skrattar åt mig just nu. finns ingen på SS som springer sämre mot färg än jag. har fört statistik senaste veckan.

Gånger då ja haft höga par, set eller stege mot färgdrag har jag förlorat 31 av 37 mot just färg. foldade nötstegen när en snubbe ställde med med färgdrag. en fisk syna med top par och givetvis kom färgen på sista.

Nu till mina färdrag. haft 51 och träffat färg 4. ÄR DETTA RIMLIGT???
51 är fortfarande lite för lågt antal drag för att dra slutsatser. Normalt sitter färgen cirka 1/3 om du har färgdrag på flopp. Men har du varit med till river alla de 51 gångerna? Har du räknat in de händer där du fått suited preflop som du muckat eller de händer som du spelat men inte till river? Din färg har kommit 12.75 % av dina drag, du bör träffa oftare men du måste ha fler händer, typ 2000 innan du kan dra några slutsatser.
Citera
2018-05-23, 18:33
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Hade också problem, kasta alla gamla filer och ladda hem igen, öppna filen direkt efter nedladdning så fungerar det. Det verkar dock ej fungera att ladda hem, gå till biblioteket och försöka öppna, det finns ingen körbar fil.
Citera
2018-05-25, 00:14
Medlem
MrSokratess avatar
Uppdaterad plattform, samma poker
Nu snart kommer vi att uppdatera pokerplattformen som i och med det får ny design och en hel del nya funktioner.

Ny design
Största skillnaden är att designen är mer eller mindre lik oavsett i vilken om du spelar på dator, i mobil eller surfplatta. Om du tidigare har spelat i iPad kommer du att känna igen dig. Nu finns det en lobbychatt där alla inloggade kan leta efter motståndare, tipsa om turneringar etc. Välj om du vill visa utbudet i ”rutform” eller i listvy.

Bordsinställningar
Satsningsknappar

Nya möjligheter att välja egna belopp för satsningsknapparna, före och efter flopp, t.ex. 2/3 pot efter flopp och 2,75 BB innan flopp.

Favoritplats
Nu kan man välja favoritplats på olika bordstorlekar i desktopklienterna.

Snabbknappar direkt på bordet
Direkt via bordet hittar du ett antal olika alternativ.
- Bord sida vid sida alternativt Överlappande.
- Hitta liknande bord, Byt plats, spelmeny etc.

Flop & Go
I och med uppdateringen av pokerplattformen kan vi erbjuda en ny spelform i Flop & Go. En spelform som spelas som Texas Hold'em, skillnaden är att man tar bort första satsningsrundan så att floppen kommer direkt. Du ser alltså floppen innan du avgör om du skall vara med att spela eller inte.

https://www.svenskaspel.se/poker?flik=plattform
Citera
2018-05-25, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Prova att installera File Commander (om du har Android) och se om det funkar.
Citera
2018-05-27, 11:12
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Uppdaterad plattform, samma poker
Nu snart kommer vi att uppdatera pokerplattformen som i och med det får ny design och en hel del nya funktioner.

Ny design
Största skillnaden är att designen är mer eller mindre lik oavsett i vilken om du spelar på dator, i mobil eller surfplatta. Om du tidigare har spelat i iPad kommer du att känna igen dig. Nu finns det en lobbychatt där alla inloggade kan leta efter motståndare, tipsa om turneringar etc. Välj om du vill visa utbudet i ”rutform” eller i listvy.

Bordsinställningar
Satsningsknappar

Nya möjligheter att välja egna belopp för satsningsknapparna, före och efter flopp, t.ex. 2/3 pot efter flopp och 2,75 BB innan flopp.

Favoritplats
Nu kan man välja favoritplats på olika bordstorlekar i desktopklienterna.

Snabbknappar direkt på bordet
Direkt via bordet hittar du ett antal olika alternativ.
- Bord sida vid sida alternativt Överlappande.
- Hitta liknande bord, Byt plats, spelmeny etc.

Flop & Go
I och med uppdateringen av pokerplattformen kan vi erbjuda en ny spelform i Flop & Go. En spelform som spelas som Texas Hold'em, skillnaden är att man tar bort första satsningsrundan så att floppen kommer direkt. Du ser alltså floppen innan du avgör om du skall vara med att spela eller inte.

https://www.svenskaspel.se/poker?flik=plattform

Hur ska man tolka "snart", är det typ nästa månad eller kan det lika gärna dröja några månader?
Varför kan de inte skriva ett preliminärt datum? Hoppas att de fixar statistiken, för nu visar det bara 0 % för mig. När man snackar i kundtjänst ber de en ta "skärmdump" på problemet. De som sitter i deras kundtjänst verkar inte ha så bra utbildning eller bli uppdaterade om kända problem.
Citera
2018-05-30, 20:17
Medlem
Svammels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banangurkazz
Hur ska man tolka "snart", är det typ nästa månad eller kan det lika gärna dröja några månader?
Varför kan de inte skriva ett preliminärt datum? Hoppas att de fixar statistiken, för nu visar det bara 0 % för mig. När man snackar i kundtjänst ber de en ta "skärmdump" på problemet. De som sitter i deras kundtjänst verkar inte ha så bra utbildning eller bli uppdaterade om kända problem.

verkar ha bytt nu
Citera
2018-05-31, 21:53
Medlem
Är det någon som får mac versionen att fungera? Har min mac uppdaterad till senaste Mac OS men får felmeddelandet "Det tycks vara ett fel på internetanslutningen eller på den server du försöker ansluta till. Försök igen senare.". Någon som har någon lösning?
Citera
2018-06-02, 22:33
Medlem
Alltså seriöst, spelat poker på svs i många år men hittar inte sit out! Vart trycker jag i det någonstans :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in