Citat:
Ursprungligen postat av
IvrigeIvar
– Det är skönt att inte behöva lyssna på någon annan, man gör som man vill utan att behöva fråga någon. Det är så jag vill leva resten av livet. Jag vill ägna mer tid åt mina barn, nu får jag mer tid till det - utan att någon lägger sig i, säger han till expressen.se.
Haha så typiskt Frank, han ska alltid göra det han gör nu för resten av livet. Jag ger det max över sommaren sen har han tröttnat på att vara själv och ägna tid åt sina barn. Då kommer han bli ihop med någon. Frank har antagligen väldigt lätt för att falla för tjejer och få för sig att nu är det dom för resten av livet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hakan66
Herr Andersson klarar inte av att hålla i någonting speciellt länge. Frank fick kicken av någon anledning,blev helt enkelt utköpt och ombads hålla käften om varför. Frågan är hur länge han orkar stå emot... Kokain är ju inget som gör någon introvert precis.
Nja det kan bara vara så att dom gjorde en liten vårstädning och kom fram till att Frank börjar bli gammal och tråkig (och lite tragisk) så han är inte värd att betala för längre. Behöver inte vara något speciellt.