2018-05-30, 17:50
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Alltså....samtidigt som hans fru snart föder barn osv så sitter han och äcklar sig mm med olika damer öppet i en jävla gästbok.
Även om det bara skall vara "oskyldigt" så blir det bara vidrigt.
LW var väl också runt den perioden 2004, 05, 06? Typ?

"Längtar så oerhört till att få krypa ner i en torris nära dig.."

"Jag vill ha dig. Särskillt i Uskavi 20-21 maj på OW. SVARA snart, älskade vän......
Din Yoda "

"Det är en mycket intressant artikel om hur NASA testade "smutsiga" reggar med nitrox. Men vad bryr väl en bimbo som du sig om sådant?
Okok, du är väl ingen bimbo då."

"Till dig har jag alltid fika, eller andra godsaker att bjuda på. Vad sägs om min tunga?"

Storhetsvansinne! Hybris går före fall..
Citera
2018-05-30, 17:52
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groddpotatis
Reggade konto nyligen men har följt och läst varenda inlägg, men valt att hålla mig till att endast läsa och följa tråden. Nu börjar ju allt komma fram mer eller mindre så denna info är kanske inte ens väsentlig. Vet att LW hade umgänge (mer än som vänner) den sista tiden med en viss person med geocachingnick beholderx, initialerJH hade även planerat att dela tält och resa tillsammans till Norge på det event som pågick där under den veckan LW var försvunnen och senare hittad. Är hyfsat säker på att ivarjefall SD hade sina aningar om det..

Ok tack för info , då kan vi ha svartsjukemotiv alltså , om SD tyckte han "ägde" LW
Citera
2018-05-30, 17:52
Medlem
okok1s avatar
Finns det något uppenbart motiv?
Citera
2018-05-30, 17:57
Medlem
SituationStockholms avatar
Nu har jag inte hängt med i tråden, men vem är SD? Är det han som är misstänkt för mordet?
Citera
2018-05-30, 17:57
Medlem
dolmiodags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Alltså....samtidigt som hans fru snart föder barn osv så sitter han och äcklar sig mm med olika damer öppet i en jävla gästbok.
Även om det bara skall vara "oskyldigt" så blir det bara vidrigt.
LW var väl också runt den perioden 2004, 05, 06? Typ?

"Längtar så oerhört till att få krypa ner i en torris nära dig.."

"Jag vill ha dig. Särskillt i Uskavi 20-21 maj på OW. SVARA snart, älskade vän......
Din Yoda "

"Det är en mycket intressant artikel om hur NASA testade "smutsiga" reggar med nitrox. Men vad bryr väl en bimbo som du sig om sådant?
Okok, du är väl ingen bimbo då."

"Till dig har jag alltid fika, eller andra godsaker att bjuda på. Vad sägs om min tunga?"

Men så banalt.
Senast redigerad av dolmiodag 2018-05-30 kl. 17:59.
Citera
2018-05-30, 18:00
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Taxiföraren Dusanka Petren mördades 1991 på ett sätt som till det yttre skulle kunna se ut som ett rånmord. Hennes man/exman med vilken skilsmässan var slitig på grund av att de gemensamt drivit taxirörelse. Det var främst ekonomiska motiv. Dock fann de ju via hans telefon att han hade befunnit sig i ganska nära anslutning till platsen fastän hans roll var anstiftare. Så jo, det går nog iefterhand att se om någon varit i hyfsad närhet. Men hur exakt nära vet jag inte. HD bodde ju väldigt nära BO. SD bodde väl inte heller längre bort än knappt någon minut i promenadavstånd så dessa kanske från början ändå finns inom samma masts räckvidd.

Det behövs fler master för att kunna triangulera en mobil och då kan man få positioner på när en meter +/-. Kan ju alltid hoppas på det.
Senast redigerad av larsingvarsfru 2018-05-30 kl. 18:06.
Citera
2018-05-30, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energizer666
han bröt tummen i en skidolycka i Vintras

Men det där var ju lite skumt. Det har ju sagts tidigare i tråden att BO hade en knäskada på grund av en skidolycka i vintras ...

Sammanträffande eller något helt annat?
Citera
2018-05-30, 18:01
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flixa81
Okej! Då bor alltså HD ännu närmare LW, hörde att det är samma länga t.om

Innergården emellan!
Citera
2018-05-30, 18:04
Medlem
Inte förvånande, SD förnekar all inblandning i LW’s försvinnande och död enligt hans advokat. Uppdaterad info på expressen
Citera
2018-05-30, 18:05
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Reggade konto nyligen men har följt och läst varenda inlägg, men valt att hålla mig till att endast läsa och följa tråden. Nu börjar ju allt komma fram mer eller mindre så denna info är kanske inte ens väsentlig. Vet att LW hade umgänge (mer än som vänner) den sista tiden med en viss person med geocachingnick beholderx, initialerJH hade även planerat att dela tält och resa tillsammans till Norge på det event som pågick där under den veckan LW var försvunnen och senare hittad. Är hyfsat säker på att ivarjefall SD hade sina aningar om det..

Då är vi tillbaka i ruta ett - svartsjukedrama, men från SD:s sida inför LW:s Norge-event.
Det tålde han nog inte.
Citera
2018-05-30, 18:05
Medlem
Energizer666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalen-nu
Men det där var ju lite skumt. Det har ju sagts tidigare i tråden att BO hade en knäskada på grund av en skidolycka i vintras ...

Sammanträffande eller något helt annat?

Helt olika.. LW uppe i fjällen någonstans och SD i Kilsbergen
Citera
2018-05-30, 18:08
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:

Intressant. Hittade en geocache-diskussion från tidigare i år, där bl.a. BeholderX och Herr Team Dav*dsson (samt ev. Systerhax=HD?) deltar i diskussionen. Utifrån inläggen verkar dessa tre känna varandra

https://www.geocaching.com/geocache/GC5QN7Z_sirius-black?guid=6aca71db-23fb-4b15-97ac-61dd932f2483
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in