2018-05-30, 16:24
Medlem
dirtyrobber2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Jag har noll medlidande. Drevet mot Birro var något av det vidrigaste som någonsin skådats. Det värsta svinet var Alex Shulman.

https://www.expressen.se/noje/efter-mystiken--nu-ager-alex-schulman-birro-tavlan/

Att Virtanen gott kan gå under i långsam rövcancer betyder dock inte att Cissi Wallin har rätt. Det måste gå att gå och tugga tuggummi samtidigt.

Har Birro blivit anklagad för våldtäkt i riksmedia? Visste inte det.

Tycker visserligen att Alex S är rätt festlig och att Birro är ett puckat självömkande asshole så jag kanske inte har förstått att Schulmans raljerande var på samma nivå som CWs våldtäktsanklagelser och allt som följt därefter. Bra att veta.
Citera
2018-05-30, 16:24
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Hon hade ju inte skrivit om det innan mötet med "samtalsterapeuten" eller har jag missat nåt?

Nej så har inte jag uppfattat det utan hon gick hos terapeut i ett halvår sen gjorde hon polis anmälan efter den las ner har hon skrivet om det.
Citera
2018-05-30, 16:26
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Hela programmet är en timmes försvarstal av Fredrik Virtanen!

En av Sveriges värsta politruker och mobbare har "fått sitt liv krossat" snyft, snyft..

Den känns som hela programmet är en present till Virtanen från sin käre gamle chef
och vän Jan Helin.

Så du är inte en realist utan en man med skygglappar, då missuppfattade jag dig
Citera
2018-05-30, 16:27
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
Kommer du ihåg hur Virtanen ledde hatdrevet mot Marcus Birro, för denne givit uttryck för fel åsikter och dessutom blev av med alla sina uppdrag?

Jag minns det och jag såg det med egna ögon. Det säger allt om personen Virtanen. Dag ut och dag in psykmobbade han Birro som om han inte hade förstånd nog att begripa att det räckte efter några dagar typ. Ett jävla svin som på bästa sändningstid får sitta och snyfta och där man vet hur Aftonbladets tystnadskultur visat sig ett flertal gånger. Två egenutnämna högdjur som ingen vågade ifrågasätta.
Cantwell och Virtanen radarparet. Så 12 personer ska numera ljuga menar FV? Nej, för fan det finns ingen som helst sympati för ett svin som drogar och våldtar.

Edit: Nu vill jag att man synar Jan Helin också, och fotar ut honom från public service.
Senast redigerad av Moosky 2018-05-30 kl. 16:50.
Citera
2018-05-30, 16:28
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Lips
Eller så är man inte så sliskig att det första man svarar med är att fråga om det är tillräckligt för att få sig ett nyp.

Eller så är man inte en pryd sipp muslim som du. Alla är olika en del tycker sex är skoj FV verkar vara en som gillar det.
Citera
2018-05-30, 16:31
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Jag minns det och jag såg det med egna ögon. Det säger allt om personen Virtanen. Dag ut och dag in psykmobbade han Birro som om han inte hade förstånd nog att begripa att det räckte efter några dagar typ. Ett jävla svin som på bästa sändningstid får sitta och snyfta och där man vet hur Aftonbladets tystnadskultur visat sig ett flertal gånger. Två egenutnämna högdjur som ingen vågade ifrågasätta.
Cantwell och Virtanen radarparet. Så 12 personer ska numera ljuga menar FV? Nej, för fan det finns ingen som helst sympati för ett svin som drogar och våldtar.

Edit: Nu vill jag att man synar Jan Helin också, och fotar ut honom från public service.

Du verkar bara vara ute efter hämnd, inte alls intresserad av sanning. Varför skriver du här om FV konkretisera dig istället tuffing.
Citera
2018-05-30, 16:32
Medlem
Black.Lipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Eller så är man inte en pryd sipp muslim som du. Alla är olika en del tycker sex är skoj FV verkar vara en som gillar det.

Han verkar gilla det på bekostnad av andras bekvämlighet.
Citera
2018-05-30, 16:34
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Du verkar bara vara ute efter hämnd, inte alls intresserad av sanning. Varför skriver du här om FV konkretisera dig istället tuffing.

Och vem fan är du som ifrågasätter mina åsikter angående FV? Är det möjligen så att du känner dig kränkt eller att du tror att du är någon som avgöra vad jag ska tycka om våldtäktsmannen och grisen Virtanen? Skulle inte tro det faktiskt. Vems sanning talar du om? Din kränkta eller den som är uppenbar och allmänt godtagen?
Senast redigerad av Moosky 2018-05-30 kl. 16:49.
Citera
2018-05-30, 16:35
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Lips
Han verkar gilla det på bekostnad av andras bekvämlighet.

Det är väl det som kan diskuteras, UG lyckas visa att inga av anklagelserna mot FV går att belägga och att de i vissa fall är rena lögner så som Prao eleven
Citera
2018-05-30, 16:38
Medlem
UT64s avatar
Så då är det officiellt. Uppdrag Granskning är slut som trovärdigt program.

Var det p.g.a. att Janne Josefsson slutade? Är det Jan Helin som dragit i trådarna?

I vilket fall som helst kunde man tro att Virtanen själv producerat programmet.

Kommer att tänka på den "dokumentär" som Michael Jackson köpte när han låg illa
till i utredningarna om sexuella övergrepp. Men i det fallet var det åtminstone helt
öppet att programmet var en partsinlaga.
Citera
2018-05-30, 16:38
Medlem
Black.Lipss avatar
Citat:
Det är väl det som kan diskuteras, UG lyckas visa att inga av anklagelserna mot FV går att belägga och att de i vissa fall är rena lögner så som Prao eleven

Fast oavsett så är det sliskigt att svara på det sätt han gjort. Vilket var vad jag påpekade.

UG valde även av någon anledning att inte jaga efter Hanna Fridén, en person som varit relativt öppen med att Virtanen tydligen förgriper sig på drogade kvinnor.
Citera
2018-05-30, 16:39
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
Kommer du ihåg hur Virtanen ledde hatdrevet mot Marcus Birro, för denne givit uttryck för fel åsikter och dessutom blev av med alla sina uppdrag?

Birro har länge varit avskydd av ganska breda skaror, långt innan Twitter. Det är inte FV som lett det, det vore att ge honom allt för mycket betydelse. FV är/var en av många.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in