Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Ja. Det vad det jag menade med tidigare kommentar om Herregud, tänk att hyra en dykinstruktör och så får man något slags fittvakts-ayatholla. För det är rent absurt. Även om de nu händelsevis skulle haft ett förhållande och han var svartsjuk så må man väl normalt begripa att detta är att gå långt över normala gränser. Att i ett inlägg som kan ses av allsköns bekanta till kvinnan börja orera om att han hört talas om att hon skulle hånglat med en som han personligen bedömde som "låtsasdykare" och tycka sig ha befogenhet att klandra henne offentligt för detta. Och hålla koll på vem hennes morsa hyr ut rum till m. m. och kommentera det. Det verkar riktigt rubbat.
Alltså....samtidigt som hans fru snart föder barn osv så sitter han och äcklar sig mm med olika damer öppet i en jävla gästbok.
Även om det bara skall vara "oskyldigt" så blir det bara vidrigt.
LW var väl också runt den perioden 2004, 05, 06? Typ?
"Längtar så oerhört till att få krypa ner i en torris nära dig.."
"
Jag vill ha dig. Särskillt i Uskavi 20-21 maj på OW. SVARA snart, älskade vän......
Din Yoda "
"Det är en mycket intressant artikel om hur NASA testade "smutsiga" reggar med nitrox. Men vad bryr väl en bimbo som du sig om sådant?
Okok, du är väl ingen bimbo då."
"Till dig har jag alltid fika, eller andra godsaker att bjuda på. Vad sägs om min tunga?"