2018-05-30, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Utredaren
Polisen visste redan för flera dagar sedan om dödsorsaken.

Det fattar de flesta av oss. Men det är först nu media skriver nåt om det.
Citera
2018-05-30, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerhals
Ja där fick jag lång näsa...." Det är inget vi går ut med". Polisen har ju vetat det några timmar. Trodde dom äntligen gick ut med det..

Inte meningen att göra lång näsa på dig. Borde naturligtvis ha skrivit att de inte går ut med den. Sorry.
Citera
2018-05-30, 16:25
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Ja. Det vad det jag menade med tidigare kommentar om Herregud, tänk att hyra en dykinstruktör och så får man något slags fittvakts-ayatholla. För det är rent absurt. Även om de nu händelsevis skulle haft ett förhållande och han var svartsjuk så må man väl normalt begripa att detta är att gå långt över normala gränser. Att i ett inlägg som kan ses av allsköns bekanta till kvinnan börja orera om att han hört talas om att hon skulle hånglat med en som han personligen bedömde som "låtsasdykare" och tycka sig ha befogenhet att klandra henne offentligt för detta. Och hålla koll på vem hennes morsa hyr ut rum till m. m. och kommentera det. Det verkar riktigt rubbat.

Alltså....samtidigt som hans fru snart föder barn osv så sitter han och äcklar sig mm med olika damer öppet i en jävla gästbok.
Även om det bara skall vara "oskyldigt" så blir det bara vidrigt.
LW var väl också runt den perioden 2004, 05, 06? Typ?

"Längtar så oerhört till att få krypa ner i en torris nära dig.."

"Jag vill ha dig. Särskillt i Uskavi 20-21 maj på OW. SVARA snart, älskade vän......
Din Yoda "

"Det är en mycket intressant artikel om hur NASA testade "smutsiga" reggar med nitrox. Men vad bryr väl en bimbo som du sig om sådant?
Okok, du är väl ingen bimbo då."

"Till dig har jag alltid fika, eller andra godsaker att bjuda på. Vad sägs om min tunga?"
Senast redigerad av Hydrahead 2018-05-30 kl. 16:25. Anledning: Tillägg
Citera
2018-05-30, 16:27
Medlem
Hoppas polisen har tillräckligt med teknisk bevisning Tror aldrig han kommer erkänna om det är han som är mördaren
Senast redigerad av Radarfwd 2018-05-30 kl. 16:28. Anledning: Felstav
Citera
2018-05-30, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Alltså....samtidigt som hans fru snart föder barn osv så sitter han och äcklar sig mm med olika damer öppet i en jävla gästbok.

"Jag vill ha dig. Särskillt i Uskavi 20-21 maj på OW. SVARA snart, älskade vän......
Din Yoda "

"Det är en mycket intressant artikel om hur NASA testade "smutsiga" reggar med nitrox. Men vad bryr väl en bimbo som du sig om sådant?

"Till dig har jag alltid fika, eller andra godsaker att bjuda på. Vad sägs om min tunga?"

Inte bara ful jävligt äcklig också
Citera
2018-05-30, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daniello-castello
Det fattar de flesta av oss. Men det är först nu media skriver nåt om det.

Nä. Redan igår skrev de om det.
Citera
2018-05-30, 16:32
Medlem
Citat:

Din Yoda "

Vidrigt! Och alla som hyllar honom i geocachgruppen för Örebro på Facebook, man vill kräkas!!
Citera
2018-05-30, 16:41
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rappytt
Nej. Ingen har rätt att gnugga händerna mot någons huvud, punkt slut. Gm höll fast LW i bilen, det är något kontraproduktivt att få en person att lämna en bil genom att hålla fast den.

Står enig med dig i denna åsikt. Första gången jag hör om en kompis som skjutsar någon hem och sedan tar grepp om, pressar ner och därefter kraftigt ”masserar” hårbotten på denne för att vederbörande ska kliva ur bilen. Om det nu var så det gick till vill säga.
Citera
2018-05-30, 16:44
Medlem
Lt.Columbos avatar
Både i tidigare expressenlänk och i NA-artikeln tas sammankopplingen mellan tidigare missandel och mordet upp (vilket jag finner av intresse iaf), dvs att misshandeln har koppling till mordet - se sista stycket i citatet nedan

"Han är också samme man som Lena Wesström polisanmälde, misstänkt för misshandel i januari 2017. En sen vinternatt den 10 januari förra året fick polisen i Örebro in ett samtal från en kvinna som berättade att hon blivit misshandlad av en man.

Enligt trebarnsmamman började misshandeln med ett gräl då de satt tillsammans i mannens bil. Han ska då, enligt anmälan, ha lagt sin högerarm om henne och dragit ner hennes överkropp i ett hårt och smärtsamt grepp.

Medan Lena Wesström satt fast i mannens grepp gnuggade han sina knogar mot hennes huvud, allt enligt anmälan.

Först flera månader senare förhördes mannen på polishuset i Örebro. Han sa då att han inte behövde advokat. Den första september, alltså drygt åtta månader efter anmälan, lade den ansvarige, kammaråklagare Mats Berg, ner polisutredningen.

Han vill inte kommentera sitt beslut:

– Jag kan inte berätta någonting om den utredningen för den hänger ihop med mordutredningen, där de misstänker ett samband, säger Mats Berg till Expressen under onsdagen. Av den anledningen tänker jag inte säga något. "

Citatet från expressen

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/han-misstanks-ha-mordat-lena-45/
Citera
2018-05-30, 16:46
Medlem
Citat:

Din Yoda "

Nej men fy och usch, jag blir illamående av att läsa detta, rent ut sagt vidrigt!
Och som du skriver, parets ena barn är väl född 2004.
Citera
2018-05-30, 16:46
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Narcissister dras till empatiska personer.

Så sant. Har narcissister någon form av ”empati-seismograf” inbyggd kan man undra?
Citera
2018-05-30, 16:49
Medlem
Lt.Columbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudedcrystalbeam
Så sant. Har narcissister någon form av ”empati-seismograf” inbyggd kan man undra?

Det räcker nog med att de får uppmärksamhet och bekräftelse från dessa empatiska människor, de empatiska outar ju sig för narcissisten på detta vis tyvärr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in