2018-05-29, 21:29
Medlem
zippzons avatar
Undrar hur inblandad JG är , måste ju vara väldigt tajta SD & han om man lånar ut bil när han vet rykten & misstankar .vem vet kanske låtit dom låna sommarstugan oxå. Han verkade ju väldigt tajt med LW dessutom Skumt
Citera
2018-05-29, 21:32
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Synonymer. Utevaro används i juridiska sammanhang.

Nej inte synonymer. Två olika begrepp, med olika innebörd, i juridiska sammanhang.
Citera
2018-05-29, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
Undrar hur inblandad JG är , måste ju vara väldigt tajta SD & han om man lånar ut bil när han vet rykten & misstankar .vem vet kanske låtit dom låna sommarstugan oxå. Han verkade ju väldigt tajt med LW dessutom Skumt

Han plockade upp dom i sin bil. JG körde alltså bilen.
Citera
2018-05-29, 21:33
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Obehagligt. Antar att vi hade vetat vid det här laget om han hade ett juridiskt besöksförbud. Hon försökte alltså hålla honom borta, ville inte ha med honom att göra. En klassiker.. Fy fan.
Hade SD ett sk kontaktförbud gentemot LW? Tvivlar jag på då utredningen lades ned.
Citera
2018-05-29, 21:36
Medlem
Energizer666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Kort tid innan sade hon att hon blockerat SD och förbjudit honom att kontakta henne på något vis.

Hon kan fortfarande ha sagt en sak till dig och gjort en annan
i så fall inte första gången, har hänt flera gånger förut att hon sagt en sak och gjort en annan
Ja jag kände henne med
Citera
2018-05-29, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mercy
Intressant - men inte förvånande.
Tycker människor överlag tenderar till att bli mer och mer narcissistiska, De ska lägga ut bilder på sig själv överallt, som om de var med i Kardashians. Men det är bara att tacka och ta emot! Det underlättar för alla oss nyfikna och även för rikspolisstyrelsen tydligen
Ja bekräftelsebehovet har ökat-
så visst -yngre hanar har samma behov som unga honor-selfies tas hela tiden.
Sedan kanske inte behovet att ta selfies enbart, är tecken på narcissism.
Måste vara fler komponenter, men slå kvinnor, och förfölja brottsoffret under lång tid är alarmerande.
Tycker han framstår som en fjant.Ingen riktig karl beter sig som han gjort.
Citera
2018-05-29, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Nej inte synonymer. Två olika begrepp, med olika innebörd, i juridiska sammanhang.
Ja, du har helt rätt. Slarvigt av mig.
Citera
2018-05-29, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energizer666
i så fall inte första gången, har hänt flera gånger förut att hon sagt en sak och gjort en annan
Ja jag kände henne med
Tror du hon var så rädd för honom att hon inte vågade blockera honom?
Citera
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Hade SD ett sk kontaktförbud gentemot LW? Tvivlar jag på då utredningen lades ned.
Det var ju det jag skrev. Kolla vilken kommentar jag svarade på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energizer666
Ja jag kände henne med

Jag vet att folk ibland säger en sak och gör en annan. Men denna gång lät det allvar.
Då vet du också att hon var en toppentjej på alla vis
Citera
2018-05-29, 21:45
Medlem
Någon som har inlogg till NA.se?

Skulle vilja veta vad mer det står i artikeln? Rubriken lyder: ”NA avslöjar: Mördade Lena Wesström anmälde man för misshandel – nu är han misstänkt för mordet”

https://www.na.se/logga-in/na-avslojar-mordade-lena-wesstrom-anmalde-man-for-misshandel-nu-ar-han-misstankt-for-mordet
Citera
2018-05-29, 21:45
Medlem
Jösses! Man behöver väl inte vara Leif GW Persson för att klara ut detta? Det kan väl inte finnas någon i tråden(mer än 4000 inlägg), som på riktigt tror på någon annan gärningsman än SD? Den enda frågan är väl egentligen hur inblandad HD är?
Johanna Möller dödade inte sin pappa, tror inte hon dödat någon alls. Men där vart det livstids fängelse.
Allt har sin problematik när det gäller juridik.
Men, det känns som om polisen har dåligt bevisläge, ”på sannolika skäl”, nja dom har haft 2 veckor på sig, borde haft klockrena bevis/dna genomgång av bil osv.
Men det lär ändå sluta med livstid!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in