Citat:
Ursprungligen postat av
Gabriel Knight
Är inte det konstigt? Om jag hade varit geocahce-intresserad hade jag ju passat på att ta några cacher även utomlands.
För några år sedan träffade jag en som höll på med geocaching och han for land och rike runt och tog cacher. Till och med i Sydamerika och även i de flesta Europeiska länder hade han geocahe-vänner och utövat sin hobby.
Här har vi alltså ett geocahe-par som åker utomlands, visserligen kommer de inte till det land de vill men även i England finns massor med geocacher och folk inom "branschen" att träffa och så gör de inget av det. Det är väl underligt?
Vad jag har förstått av det lilla jag har läst om LW så passade hon ju på att utöva sin hobby överallt och det verkade ju det här paret också göra förut.
Ja, jag är helt med dig på det. Sen kan det vara fullt möjligt att de tar cacher, men inte har registrerat dem än på sina respektive sidor.
Vad gäller barnen så är jag med även på det. Jag kan erkänna min besatthet i denna tragiska händelse, vilket medfört ett evinnerligt googlande på allt som har med BO att göra. Och dit hör naturligtvis barnen. Men givetvis ska de lämnas utanför mitt å andras sökande efter eventuella svar.