2018-05-27, 20:49
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarinnakanel
Då är ni alltså följare, hans IG är inte offentlig.

Nej jag är inte följare. Vet inte varför du inte kan se.
Citera
2018-05-27, 20:50
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilyhAmmer
Ingenting. Jag tycker vi ska låta barnen få sörja ifred. Och utan att ha åsikter om hur de sörjer, hur de ser ut eller för sig. Det är respektlöst.

Helt rätt, nu funderar vi på varför geocahce-paret inte utövar sin favorithobby på sin semester när de verkar ha gjort det förut.
Citera
2018-05-27, 20:51
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ingenting. Jag tycker vi ska låta barnen få sörja ifred. Och utan att ha åsikter om hur de sörjer, hur de ser ut eller för sig. Det är respektlöst.

Jag håller med dig, blir bara så trött på folk som gnäller över att han lägger ut bilder. Ju mer normalt livet kan vara för honom desto bättre.
Citera
2018-05-27, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Är inte det konstigt? Om jag hade varit geocahce-intresserad hade jag ju passat på att ta några cacher även utomlands.
För några år sedan träffade jag en som höll på med geocaching och han for land och rike runt och tog cacher. Till och med i Sydamerika och även i de flesta Europeiska länder hade han geocahe-vänner och utövat sin hobby.

Här har vi alltså ett geocahe-par som åker utomlands, visserligen kommer de inte till det land de vill men även i England finns massor med geocacher och folk inom "branschen" att träffa och så gör de inget av det. Det är väl underligt?
Vad jag har förstått av det lilla jag har läst om LW så passade hon ju på att utöva sin hobby överallt och det verkade ju det här paret också göra förut.

Jag kan inget om geocaching. Kan det vara så att de loggar in och hittar sina cacher men väljer att inte offentliggöra dem på hemsidan (typ kör i nåt offline-läge - finns det??) förrän de kommer hem igen? För att inte avslöja var de är nånstans?
Citera
2018-05-27, 20:54
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Är inte det konstigt? Om jag hade varit geocahce-intresserad hade jag ju passat på att ta några cacher även utomlands.
För några år sedan träffade jag en som höll på med geocaching och han for land och rike runt och tog cacher. Till och med i Sydamerika och även i de flesta Europeiska länder hade han geocahe-vänner och utövat sin hobby.

Här har vi alltså ett geocahe-par som åker utomlands, visserligen kommer de inte till det land de vill men även i England finns massor med geocacher och folk inom "branschen" att träffa och så gör de inget av det. Det är väl underligt?
Vad jag har förstått av det lilla jag har läst om LW så passade hon ju på att utöva sin hobby överallt och det verkade ju det här paret också göra förut.

De har kanske fullt upp med att hitta Ecuadors ambassad och ta ett snack med Julle Assange...

Eller så är de bara inte på humör?
Citera
2018-05-27, 20:56
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Helt rätt, nu funderar vi på varför geocahce-paret inte utövar sin favorithobby på sin semester när de verkar ha gjort det förut.
Har de inte fullt upp med sitt förhållande där SD ska förklara för HD varför han varit på förhör och blivit anhållen och efter resans avgång även fått bilen på flygplatsen beslagtagen? Och då glömde jag ändå att ett lik poppat upp i buskarna i deras kvarter.
Citera
2018-05-27, 20:58
Medlem
Citat:

Ja, jag är helt med dig på det. Sen kan det vara fullt möjligt att de tar cacher, men inte har registrerat dem än på sina respektive sidor.

Vad gäller barnen så är jag med även på det. Jag kan erkänna min besatthet i denna tragiska händelse, vilket medfört ett evinnerligt googlande på allt som har med BO att göra. Och dit hör naturligtvis barnen. Men givetvis ska de lämnas utanför mitt å andras sökande efter eventuella svar.
Citera
2018-05-27, 20:59
Medlem
Citat:
De kanske har regnat nya konton och håller på och geocachar för fullt utan att vi kan se det.
Citera
2018-05-27, 21:00
Medlem
Citat:
Jag kan inget om geocaching. Kan det vara så att de loggar in och hittar sina cacher men väljer att inte offentliggöra dem på hemsidan (typ kör i nåt offline-läge - finns det??) förrän de kommer hem igen? För att inte avslöja var de är nånstans?
Typ så ja.
Citera
2018-05-27, 21:01
Medlem
När jag är på resa och vill syssla med geocaching så spar jag alltid ner geocacher offline och skriver bara komihåg för mig själv och loggar online i lugn och ro när jag är hemma igen.
Citat:

Citera
2018-05-27, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Har de inte fullt upp med sitt förhållande där SD ska förklara för HD varför han varit på förhör och blivit anhållen och efter resans avgång även fått bilen på flygplatsen beslagtagen? Och då glömde jag ändå att ett lik poppat upp i buskarna i deras kvarter.
Jo kan tänka mig att stämningen inte är på topp under den resan oavsett vem som har gjort vad eller ens om båda är oskyldiga..
Senast redigerad av MistressAdelharde 2018-05-27 kl. 21:03. Anledning: Skrivfel
Citera
2018-05-27, 21:03
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phalanopsis
När jag är på resa och vill syssla med geocaching så spar jag alltid ner geocacher offline och skriver bara komihåg för mig själv och loggar online i lugn och ro när jag är hemma igen.

Aha, jag visste inte att det var så det fungerade. Tack så mycket för klargörandet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in