2018-05-27, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Jag spekulerar förvisso. Den yngste var 11-12, väl. Och de hade enl uppgift känt varandra i åtta.

Skulle vara om de kände varandra tidigare då. Men kanske inte....
Fyllde tolv samma dag hon anmäldes försvunnen... Hon stod ju och slog in presenter till honom när hon tydligen blev kontaktad av någon som sedan tog hennes liv. Så han blev inte firad av sin mor den morgonen. Så sorgligt.
Citera
2018-05-27, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Okej.
De kanske hoppade på första bästa som du skrev, flydde fältet.
Läste tidigare i tråden att de planerat resan sedan länge och därför kanske han blev släppt ... skulle vara borta i tre veckor. Hinner dom hem till barnens skolavslutning mån tro?
Citera
2018-05-27, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Det hade i alla fall nog varit billigare att bara flyga Sthlm--Gatwick.

Hoppas de hade andra filmer på planet på tillbakaresan till London...

De måste haft mycket att prata om...
Ja precis.
Citera
2018-05-27, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Läste tidigare i tråden att de planerat resan sedan länge och därför kanske han blev släppt ... skulle vara borta i tre veckor. Hinner dom hem till barnens skolavslutning mån tro?
Jag vet inte faktiskt, polisen vill nog tala med paret när de kommer hem.
Citera
2018-05-27, 15:14
Medlem
Jag var på fyndplatsen för några dagar sedan, exakt där kroppen låg (polisen markeringar fanns kvar) En väldigt olustig känsla for genom kroppen. Någon form av närvaro kändes.
På andra sidan planket vid ett träd finns massor av blommor och ljus och brev.
BO:s bostad var fortfarande avspärrad, och hundgruppen var på fyndplatsen.
Citera
2018-05-27, 15:22
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Fyllde tolv samma dag hon anmäldes försvunnen... Hon stod ju och slog in presenter till honom när hon tydligen blev kontaktad av någon som sedan tog hennes liv. Så han blev inte firad av sin mor den morgonen. Så sorgligt.

Ja, det är så man vill byta planet.

Eller återinföra dödsstraff. Herrn narcissisten hade väl mest tankarne på sig själv.
Citera
2018-05-27, 15:42
Medlem
Ska man till Cincinnatti så flyger man inte via LA, vilket hade varit en helt sjuk omväg. Helt uteslutet.

Det som skrivits på dykarna.nu är snart 15 år gammalt... vem bryr sig idag liksom?

Hade mannen som alla pratar om varit GM så hade han redan varit frihetsberövad. För varje minut som går minskar sannolikheten för detta och jag vill mena att det förmodligen är en annan GM vi letar här.
Citera
2018-05-27, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Utredaren
Ska man till Cincinnatti så flyger man inte via LA, vilket hade varit en helt sjuk omväg. Helt uteslutet.

Det som skrivits på dykarna.nu är snart 15 år gammalt... vem bryr sig idag liksom?

Hade mannen som alla pratar om varit GM så hade han redan varit frihetsberövad. För varje minut som går minskar sannolikheten för detta och jag vill mena att det förmodligen är en annan GM vi letar här.
Okej, undra varför de flög till Los Angeles då?
Samma med Johanna Möller som var anhållen och sedan stack hon till Thailand och sedan gripen och numera dömd.
Vi får se om det är SD eller någon annan, det lär komma fram tids nog.
Citera
2018-05-27, 15:55
Medlem
Citat:

Polisen har inte velat svara på om någon är anhållen i sin frånvaro. Om de inte har full koll på var paret befinner sig kan det tyda på antingen att man inte vet hur ansvaret för dådet ska fördelas mellan dem eller att man har bevis för att den ena reser i sällskap med en dråpare eller mördare som kan utgöra ett hot. Det vill man i så fall inte gå ut med av naturliga skäl.
Citera
2018-05-27, 15:57
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:

Det kan ju vara så enkelt att de ville hänga i LA en stund. Kanske känner någon där.
Citera
2018-05-27, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanbo
Jag var på fyndplatsen för några dagar sedan, exakt där kroppen låg (polisen markeringar fanns kvar) En väldigt olustig känsla for genom kroppen. Någon form av närvaro kändes.
På andra sidan planket vid ett träd finns massor av blommor och ljus och brev.
BO:s bostad var fortfarande avspärrad, och hundgruppen var på fyndplatsen.
Om du bor i närheten, kan du förklara varför det finns en upptrampad stig från den lugna villagatan ut till motorvägen? Det fanns väl ingen hållplats eller någon annan anledning att gå där så ofta att en stig trampades upp?
Citera
2018-05-27, 15:59
Medlem
Liberty75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Okej, undra varför de flög till Los Angeles då?
Samma med Johanna Möller som var anhållen och sedan stack hon till Thailand och sedan gripen och numera dömd.
Vi får se om det är SD eller någon annan, det lär komma fram tids nog.

Antagligen flög de till USA med mellanlandning i London. Det är därför de blev tillbakaskickade till England när de inte kom in i US. Skulle gissa att de är tillbaka i Sverige (om de inte tagit lite semester i UK) men håller sig långt borta från Örebro pga av all uppmärksamhet.
Senast redigerad av Liberty75 2018-05-27 kl. 16:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in