2018-05-27, 13:19
Medlem
Något jag inte förstår är, varför paret/fd paret D inte pallrar sig hem då de inte blev insläppta till USA. Om jag förstått det rätt skulle de på något geocaching-event, och nu är de ju inte med på det eventet uppenbarligen. Varför hålla sig undan om man inte har något att dölja.
Har man rent mjöl i påsen tar man itu med problemen, nu får man ju en känsla av att de är på flykt.
Citera
2018-05-27, 13:20
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Kanske i alla fall till den yngsta? På födelsedagen kanske LW tyckte att han skulle få veta.

Eller inte, aldrig någonsin, aldrig ”i helvete”...
Senast redigerad av Lonnrot 2018-05-27 kl. 13:23.
Citera
2018-05-27, 13:21
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filttoffla
Vet inte riktigt. Kom däremot på en sak jag glömt som gjorde min fru upprörd, när ena dottern föddes åkte de utomlands och lämnade barnet hemma hos mor eller farföräldrarna i kanske 2 veckor när barnet bara var några månader. Det kan jag tycka var knepigt men det är egentligen det enda jag kan komma på som är konstigt. Allt annat hamnar lite utanför sitt sammanhang och låter mycket värre än det var enligt min uppfattning.

Synnerligen omdömeslöst.
Citera
2018-05-27, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Synnerligen omdömeslöst.

Jag kan inte annat än att hålla med om det.
Citera
2018-05-27, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Kan vara tip-off från svenska polisen också. Skulle han på geocaching-event så är han väl inte dummare än att han skaffar inresetillstånd. Blir ju lätt onödiga utgifter annars...
Vad är tip off?
Kan vara att han är misstänkt för brott som gör att han inte släpps in i landet också.
Citera
2018-05-27, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten
Något jag inte förstår är, varför paret/fd paret D inte pallrar sig hem då de inte blev insläppta till USA. Om jag förstått det rätt skulle de på något geocaching-event, och nu är de ju inte med på det eventet uppenbarligen. Varför hålla sig undan om man inte har något att dölja.
Har man rent mjöl i påsen tar man itu med problemen, nu får man ju en känsla av att de är på flykt.
Det håller jag med dig om.
Ja, det har stått om ett evenemang i Cincinnati, Ohio i slutet av maj i tråden.
Citera
2018-05-27, 13:37
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Låter definitivt som något helt annat än jargong, han flirtar ju hejdlöst. Får bilden av en mycket narcissisistisk man med ett uppblåst ego och inläggen han skrivit stärker mina misstankar om att det är han som är den skyldige till mordet. Han känns som en sådan som skulle kunna flippa över att bli avvisad

Jag, interaktionen mellan ML och SD känns som mer än flirt, men vad vet man.
Lite roligt att Magda Gad har skrivit i SDs gästbok också, men det var långt tillbaks.
Citera
2018-05-27, 13:38
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Vad är tip off?
Kan vara att han är misstänkt för brott som gör att han inte släpps in i landet också.

Ja just det.
Citera
2018-05-27, 13:39
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Det håller jag med dig om.
Ja, det har stått om ett evenemang i Cincinnati, Ohio i slutet av maj i tråden.

Men då flyger man kanske inte till LAX.
Citera
2018-05-27, 13:39
Medlem
crawlys avatar
Citat:

Ja, visst skulle man vilja veta vad som rör sig i deras huvuden just nu. Som du säger; är man oskyldig vill man väl hem och göra allt för att rentvå sig. Dessutom har en person man varit med under många år precis hittats död.

Men det finns fler i LWs närmaste krets som bara fortsätter som vanligt. Man märker ingenting på kommentarerna heller, så SD är inte ensam om att bara köra på som vanligt.
Citera
2018-05-27, 13:41
Medlem
Tycker mycket tyder på att de haft någon form av Menage a trois. Eftersom han flörtat öppet med LW inför frun och hon verkar inte brytt sig. Hade båda ett sexuellt förhållande med LW? S och H verkar ju vara såta vänner även som särbos.
Citera
2018-05-27, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Tycker mycket tyder på att de haft någon form av Menage a trois. Eftersom han flörtat öppet med LW inför frun och hon verkar inte brytt sig. Hade båda ett sexuellt förhållande med LW? S och H verkar ju vara såta vänner även som särbos.

Låter som en narcissist ju han säger till alla det är dig jag tycker bäst oom och manipulerar sina flickvänner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in