2018-05-27, 10:53
Medlem
Energizer666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirdidjul66
Nu vet jag att Stefan Davidsson haft ett förhållade med BO i sex år, sen får du tror vad du vill.

Kommer från en person som har förhållande med 3st samtidigt..
Citera
2018-05-27, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filttoffla
Jobbade på Atlas Copco och det fanns ett stort gäng som var dykare där och åkte på utfärder med det lokala dykcentret så jag känner flera av de som var aktiva på den tiden.

Nu skummade jag bara igenom gästboken men visst var det en del som hälsade till H? Om inte, hur ska jag kunna svara på det....

Kollade igen och hittade ett exempel direkt:

2005-12-08 11:57:21
Hallllloooooooooooo Länge sedan nu, har ni gått i ide? Ska försöka komma förbi och inspektera huset snart, nyfiken på hur det blir!
Ha det bra och hälsa Hanna
Kram kram iiiiidaaa
Citera
2018-05-27, 11:01
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MistressAdelharde
Mycket märklig gästbok. Särskilt inläggen av en kvinna med initialerna ML. Går man in i hennes gästbok och läser SDs inlägg så är de ännu märkligare då han hade barn med HD samtidigt som de skrevs.
Verkar som han även tidigare verkar ha haft svårt att hålla sig till en kvinna

Och kanske svårt att dela med sig och att respektera gränser....

”Smågodis”...?
Citera
2018-05-27, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MistressAdelharde
jag brukar ha ganska bra känsla för vad som är jargong och inte. Det som skrivs mellan SD och ML känns definitivt som mer än jargong. Men jag kan ha fel
Låter definitivt som något helt annat än jargong, han flirtar ju hejdlöst. Får bilden av en mycket narcissisistisk man med ett uppblåst ego och inläggen han skrivit stärker mina misstankar om att det är han som är den skyldige till mordet. Han känns som en sådan som skulle kunna flippa över att bli avvisad
Citera
2018-05-27, 11:03
Medlem
Citat:
Jobbade på Atlas Copco och det fanns ett stort gäng som var dykare där och åkte på utfärder med det lokala dykcentret så jag känner flera av de som var aktiva på den tiden.

Nu skummade jag bara igenom gästboken men visst var det en del som hälsade till H? Om inte, hur ska jag kunna svara på det....

Ok, då förstår jag. Tack för din input, det hjälper oss andra att förstå SD lite bättre.

Nej, jag hittade inga kommentarer om hans fru någonstans. Lite märkligt tycker jag, men det kanske är för att jag utgår från mig själv.
Citera
2018-05-27, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Och kanske svårt att dela med sig och att respektera gränser....

”Smågodis”...?

Det vet jag definitivt vem det är, en grundskolelärare som är/var manisk godisätare
Citera
2018-05-27, 11:09
Medlem
Citat:
Det vet jag definitivt vem det är, en grundskolelärare som är/var manisk godisätare
Du har stor koll på det mesta kring SD. Du arbetade med honom...hur länge? Hängde ni mycket utanför jobbet? Hur kom det sig att ni tappade kontakten?
Citera
2018-05-27, 11:11
Medlem
Citat:

Du verkar ju onekligen känna till SD och hans bekantskapskrets väl. Vad kan du berätta om hans relation till H? Hur träffades de, hur länge har de varit gifta, vad har hon för intressen?

Och BO, eftersom hon haft en nära relation till SD under ett antal år så antar jag att du kände henne också? Hur uppfattade du SD och BOs relation?
Citera
2018-05-27, 11:11
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:

Okej. Det kan lätt bli förhastat.

Jag trodde det var en allmän hänvisning till villiga tjejer (...ur SD:s perspektiv).

Hursom så verkar de flesta där ha ett intresse utöver dykningen.
Citera
2018-05-27, 11:14
Medlem
Citat:
Kan ju inte dementera det eftersom jag inte vet, tycker däremot att det låter osannolikt. Förutsätter att du menar ett sexuellt förhållande. Det betyder alltså att BO gått bakom ryggen på de hon har haft relationer med under samma sex år? Hinner man med allt det hon gjort + familjen och en eller flera samtidiga relationer. Verkar jobbigt......

SD verkar gjort detsamma. Han ger ett påstridigt intryck. Hur hann han som småbarnsförälder med alla sina aktiviteter? Och flirtande med olika kvinnor bakom ryggen på HD?
Citera
2018-05-27, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duracella
Du har stor koll på det mesta kring SD. Du arbetade med honom...hur länge? Hängde ni mycket utanför jobbet? Hur kom det sig att ni tappade kontakten?

I ett par år, kan inte säga att vi hängde direkt men han ingick i umgängeskretsen så jag har mer träffat honom i grupp när man gjort olika aktiviteter och tagit en öl och så. Det har bara blivit så, en del av de man umgicks med förr har jag kotakt med andra inte. Det här var ju i samma veva som folk började få barn och köpte hus och boade in sig. Umgängeskretsen minskades ner utan att man tänkte på det.
Citera
2018-05-27, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horbock.i.Fjugesta
Känns otroligt märkligt av Filttoffla att tipsa om dyksidan i syfte att ge en mer positiv bild av SD

Men jag kan bara läsa det som andra har skrivit (?), vart ser man vad han har skrivit till dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in