2018-05-27, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MistressAdelharde
jag brukar ha ganska bra känsla för vad som är jargong och inte. Det som skrivs mellan SD och ML känns definitivt som mer än jargong. Men jag kan ha fel
Han känns skum denna SD, verkar ju som han varit otrogen kanske med andra från denna dyksida.
Citera
2018-05-27, 10:03
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunflare
Jag kan ha missat något i nyhetsrapporteringen men vart har du läst att den beslagtagna bilen var hans?

Bra fångat! Jag vet inte om jag läst det eller om det bara blivit en trådsanning som sagt.
Jag såg att NA hade en artikel som heter "Polisen tiger och rykten sprids - Här är NA's fakta...". Om någon har prenumeration kanske ni kan lista dom fakta som finns. Vi får förmoda att NA jobbar ganska grundligt i detta.
Citera
2018-05-27, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filttoffla
Kan ju inte dementera det eftersom jag inte vet, tycker däremot att det låter osannolikt. Förutsätter att du menar ett sexuellt förhållande. Det betyder alltså att BO gått bakom ryggen på de hon har haft relationer med under samma sex år? Hinner man med allt det hon gjort + familjen och en eller flera samtidiga relationer. Verkar jobbigt......
Exakt så är det..
Citera
2018-05-27, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crawly
Bra fångat! Jag vet inte om jag läst det eller om det bara blivit en trådsanning som sagt.
Jag såg att NA hade en artikel som heter "Polisen tiger och rykten sprids - Här är NA's fakta...". Om någon har prenumeration kanske ni kan lista dom fakta som finns. Vi får förmoda att NA jobbar ganska grundligt i detta.

Försök häng med lite...

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/flog-till-usa-polisen-tog-bilen-pa-arlanda/
Citera
2018-05-27, 10:12
Medlem
Jag tycker att fotot på SD påminner om både Mats Alm och han som mördade Eva Magnusson. De har likadana kalla ögon.
Citera
2018-05-27, 10:23
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MistressAdelharde
Särskilt intressant är SDs inlägg i MLs gästbok högst upp på sidan 6. Speciellt sätt att uttrycka sig.

Instämmer. Märklig episod med flera konstiga inlägg.
Citera
2018-05-27, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunflare
Jag kan ha missat något i nyhetsrapporteringen men vart har du läst att den beslagtagna bilen var hans?

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fwww.expressen.se%2Fnyhet er%2Fbrottscentralen%2Fflog-till-usa-polisen-tog-b ilen-pa-arlanda%2F

Här hittar du uppgiften om bilen som beslagtogs på Arlanda.
Citera
2018-05-27, 10:32
Medlem
Hittade ett par länkar till

https://www.na.se/artikel/sport/orientering/soffpotatisar-stamplade-fullt

https://www.facebook.com/maetcenter/videos/10152290345770338/
Citera
2018-05-27, 10:33
Medlem
Citat:
Jargongen var så där i den kretsen, H ingick också så det var knappast något som skedde i det fördolda. Känner ett helt gäng dykare och det var alltid snack om hur gott det luktade av"gummidräkten" och en massa sjuka kommentarer. Man ska inte läsa in så mycket i det tror jag.

Hur vet du det? Ingick du i samma kretsar vid den tidpunkten?

Om H också fanns i periferin, varför hade hon inget konto, varför skriver inte hon och S till varandra på den här dyksidan och varför hälsar aldrig någon av kvinnorna runt S till H?
Citera
2018-05-27, 10:41
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Jargongen var så där i den kretsen, H ingick också så det var knappast något som skedde i det fördolda. Känner ett helt gäng dykare och det var alltid snack om hur gott det luktade av"gummidräkten" och en massa sjuka kommentarer. Man ska inte läsa in så mycket i det tror jag.

Aha, man hölls med öppet flirtande med sex-anspelningar i grupp. Var det en swingersklubb med täckmantel? Skojade, men inte helt utan anledning om det är så att HD var med.
Citera
2018-05-27, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilyhAmmer
Hur vet du det? Ingick du i samma kretsar vid den tidpunkten?

Om H också fanns i periferin, varför hade hon inget konto, varför skriver inte hon och S till varandra på den här dyksidan och varför hälsar aldrig någon av kvinnorna runt S till H?

Jobbade på Atlas Copco och det fanns ett stort gäng som var dykare där och åkte på utfärder med det lokala dykcentret så jag känner flera av de som var aktiva på den tiden.

Nu skummade jag bara igenom gästboken men visst var det en del som hälsade till H? Om inte, hur ska jag kunna svara på det....
Citera
2018-05-27, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Aha, man hölls med öppet flirtande med sex-anspelningar i grupp. Var det en swingersklubb med täckmantel? Skojade, men inte helt utan anledning om det är så att HD var med.

Det roliga är att jag trackade dem på i princip samma sätt, att de var ett gäng gummifetischister :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in