2018-05-27, 01:13
Medlem
Osäker men skulle säga att det är något år sedan.
Citera
2018-05-27, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filttoffla

Något år sedan vad?
Citera
2018-05-27, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilyhAmmer
Något år sedan vad?
Jag tror att det ör svar på min fråga om när hen senast träffade SD
Citera
2018-05-27, 01:19
Medlem
Citat:

Antar att det var fru H som begärde skilsmässa? Eller?
Citera
2018-05-27, 01:22
Medlem
Vi jobbade ihop ett par år, upplevde honom aldrig som narcissistisk, har aldrig hört någon annan sagt så heller.

Gick in och läste så mycket jag orkade av tråden och flera har kommenterat att han verkar vara värsta tönten. Stämmer inte direkt med fritidssysselsättningarna i alla fall. Möjligtvis att geocaching kan vara lite nördigt men en hel del cacher verkar vara rätt fysiskt utmanande också.

Vet inte ett dugg om de haft ihop det eller ej, däremot att de geocachat tillsammans. Spekulerade i att de kunde haft något strul och BO var intresserad av en fortsättning men har ingen aning om det är så.
Citera
2018-05-27, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duracella
Jag tror att det ör svar på min fråga om när hen senast träffade SD

Aha, ok! Blev osäker när den citerade texten saknades.

Intressant inlägg, hoppas hen bidrar till fler svar på våra frågor.
Citera
2018-05-27, 01:26
Medlem
Sorry att det blir lite osammanhängande, får klistra in det jag svarar på om det blir något mer. Och visst alla har väl en agenda men min är i så fall att ge min bild av hur jag uppfattat SD.
Citera
2018-05-27, 01:26
Medlem
Citat:
Det är mycket snack här som känns helt främmande. Jag har jobbat med SD som enligt min uppfattning är glad, social, hjälpsam, smart, intressant och har en förmåga att få folk att känna sig bekväma. Sedan skriver ni tönt på flera ställen, vad f-n han är ju pilot, dykinstruktör, klättrar i berg och är ganska äventyrlig, rätt otöntigt i min bok.

Att han skulle haft en relation med BO i sex år känns osannolikt, har intrycket att H verkligen är hans typ av kvinna även om de nu verkar vara separerade. Vi har väl haft någon grabbig diskussion om våra respektive där det tydligt framgick att han var rätt såld på hennes kropp och för övrigt hela paketet. H är blond har kvinnliga former och är samlad och stabil även om hon kanske varit lite låg periodvis. BO var ju mer eller mindre den totala motsatsen, ganska speedad, nästan anorektisk och asiat. Känner inte BO men har kommit i kontakt med henne i skidsammanhang. Har intrycket att hon haft flera förhållanden under de senaste åren men vet egentligen ingenting annat än att hon haft olika killar med sig i princip varje gång jag stött på henne plus lite rykten. Jag har alltid tyckt att hon varit glad och trevlig men som sagt lite väl speedad.

Snedsteg kan ju hända, tänker att BO och SD kanske klickade pga deras energinivåer och sedan kanske något bara råkade hända och S ville att det skulle vara en engångsgrej. Angående misshandeln kan jag tänka mig att S var på väg någonstans och de tjafsade för att BO ville ha mer och kanske vägrade gå ur bilen, hon fortsatte tjafsa och till slut brast det och han tog till milt våld för att få ur henne ur bilen så han kunde komma därifrån. Kan ju till och med vara så att hon smackat till honom innan. Har själv varit med om påträngande tjejer som varit aggressiva när de inte fått som de vill och sedan hotat med att anmäla en för misshandel fast de själva slagit och det enda man gjort är att blockera slaget (ok en enda tjej då.....).

Har träffat på SD tillsammans med sina ungar och han verkar vara rena superfarsan. Tålmodig, förklarande och omtänksam. Det här känns märkligt på många sätt, jag skulle bli jäkligt förvånad om han är GM.

Oj. Ja det här verkar vara en rejäl typ. Tråkigt om det vore han.
Lite fundersam över vad du menar... Du säger att det kan ha varit ett snedsteg. Att han egentligen inte ville träffa henne igen? Trots att han hade separerat och trots att han tyckte om hennes kropp och energinivå? Ett snedsteg tolkar jag som en otrohet. Eller hur menar du med snedsteg?
Citera
2018-05-27, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BokmakareF
Oj. Ja det här verkar vara en rejäl typ. Tråkigt om det vore han.
Lite fundersam över vad du menar... Du säger att det kan ha varit ett snedsteg. Att han egentligen inte ville träffa henne igen? Trots att han hade separerat och trots att han tyckte om hennes kropp och energinivå? Ett snedsteg tolkar jag som en otrohet. Eller hur menar du med snedsteg?

Det är bara en gissning. Tänker att de kanske klickade för att de har samma tempo och intressen och sedan råkade det bli ett snedsteg som han ångrade.

Skrev inte att han tyckte om BO:s kropp, har mer uppfattningen att H var hans typ.
Citera
2018-05-27, 01:36
Medlem
Citat:
Det är bara en gissning. Tänker att de kanske klickade för att de har samma tempo och intressen och sedan råkade det bli ett snedsteg som han ångrade.

Skrev inte att han tyckte om BO:s kropp, har mer uppfattningen att H var hans typ.

Okej. Då förstår jag. Ber om ursäkt för att jag skrev att du skrivit nåt som du inte skrev. Uppfattade fel.

Märkte du någon gång av att han hade lätt till ilska? Jag tänker på den påstådda misshandeln och nu detta som ev. kan handla om en diskussion utanför dörren som gått överstyr.
Citera
2018-05-27, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Instrumentdesinfektionsmedel som man dränker instrumenten innan man kör dem i koken kanske?

Vet inte om jag är ett, tvåa eller trea på bollen då jag legat sjuk och inte pallar att läsa ikapp.
Kloroform är väl frätande när den bryts ner?
Och det är ju en klassiker om någon ska oskadliggöras 😴
Citera
2018-05-27, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crawly
* Den person som tidigt anhölls och sen släpptes, sedan stack utomlands och att polisen efter det att man funnit kroppen beslagtagit en bil som tillhör honom och stod parkerad i en annan kommun (än Örebro).

Jag kan ha missat något i nyhetsrapporteringen men vart har du läst att den beslagtagna bilen var hans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in