Citat:
Ursprungligen postat av
HyperX
Att alla "vanliga" människor inte tycker om ljudet det vettefan, jag får dagligen massa tumme upp av folk när jag glider förbi. Och för att svara på dina frågor
1. Det ska höras när man kommer tycker jag, jag tycker att ljudet är en stor del av hojen/bilen och det är som musik för öronen.
2. Vi kör i stan för att vi har exakt samma rätt som du att köra där? Man kanske ska ta sig nånstans i stan då är det väl uppenbart att jag kör där.
3. Sluta irritera er på om nån bara glider förbi nån gång men om det svaret inte tillfredsställer dig så polisanmäl dom då
Jag kan sätta min lilltå på att för varje tumme upp du får så är det tjugo som knyter näven i fickan. Tror du något annat har du vibrerat bort några hjärnceller för mycket.
Varför ska det höras när du kommer? Det var ta mig fan det mest idiotiska argumentet jag hört idag. Visserligen är klockan bara ett och jag har precis öppnat flashback men ändå.
Sätt på dig hörlurar med passande motorljud så kan du låta precis hur jävla mycket du vill.
"Det ska höras när man kommer, därför slår jag alltid på grytlock när jag är ute och går".
"Om nån bara glider förbi nån gång". Problemet är att det finns fler människor med kukförlängarmotorer än du.