Citat:
Ursprungligen postat av
Golfgurun
Avskrivning&varning:
Blev totalt blåst av Videoslots. Att bränna massa pengar och plocka ut mindre summor har alltid fungerat utan problem, där är sidan 100%.
Ville ta ut en vinst i morse men då skulle jag plötsligt "säkra kontot". Skicka in 6 olika jpg bilder i perfekt skick för allt möjligt (bankkonto,räkningar,id,kontokort etc.). Pratade med chatten och han kollade igenom allt och sa att det inte skulle bli några problem och att alla dokument var godkända. Allt blev verifierat men speltorsk som man är blåstes såklart vinsten(innan processen var klar).
Jag vet inte vad jag ska säga... Men du vet vad du är iaf...
Citat:
Ursprungligen postat av
Golfgurun
Ikväll vann jag igen men trots att allt var uppgjort och klart kunde inte vinsten plockas ut. Då hittade chatten på ett nytt dokument som det inte ens fanns en inlämning för som jag istället skulle skicka till deras e-post. 4 siffror från bankkontot som redan var verifierat. Skrev då att de kunde behålla sina j-vla pengar och blåste allt på 10sek på en slot.. (hade ändå spelat bort dem av rastlöshet)
Så du rageade i chatten, blåste bort allt på 10 sekunder. Jag antar att du inte är ordförande för något noterat bolag utan en möjligtvis fattig arbetare.
Saknar du självdiciplin, så lås konton 1-2 dager, tills alla dokument har ordnat sig.
Jag kan inte ge dig något bättre tips.
PLUS! - Det funkar på alla sajter som "fifflar". Leovegas, som är notoriskt kända för att vilja ha allt från födelsebevis till avföringsprov har jag använt "lås-metoden" på med stor framgång.
Men sluta spela för din egen skull. (Speltorsk med, så lider med dig.)
Annars skaffa Skrill, uttagen går på högst en timme... (
www.skrill.com)