2018-05-25, 21:14
Medlem
ShouldBeFines avatar
Tänkte kolla om det är någon fara med denna blandningen, han är van vid att blanda Benso och Alkohol sedan flera år tillbaka men Lergiganen kan verkligen skruva med hjärnan det vet jag av egen erfarenhet. Vad finns det för risker här? Vid vilka symptom ska ambulans ringas?
Citera
2018-05-25, 21:18
Medlem
När det kommer till punkten att han måste tänka för andas. då börjar det gå snett. Håll han vaken och man ska fanimej inte blanda piller med alkohol
Citera
2018-05-25, 21:53
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShouldBeFine
Tänkte kolla om det är någon fara med denna blandningen, han är van vid att blanda Benso och Alkohol sedan flera år tillbaka men Lergiganen kan verkligen skruva med hjärnan det vet jag av egen erfarenhet. Vad finns det för risker här? Vid vilka symptom ska ambulans ringas?
Ring ambulansen nu direkt.
Citera
2018-05-25, 22:04
Medlem
Bronixs avatar
Lergiganen kan ställa till det där ring ambulans
Citera
2018-05-25, 22:31
Medlem
Ronilles avatar
Hur gick det?

Ring ambulans om du inte redan har gjort det.
Citera
2018-05-25, 22:38
Medlem
ShouldBeFines avatar
Ringde ambulansen efter kontakt med giftinformationen. Ska försöka få tag på honom på sjukhuset.
Tog kanske 30 min från intaget av Lergiganen till det att ambulansen kom.

Kan man få tag på hans sista siffror av personnumret på något sätt? Loggade in på ratsit precis men de har inte de 4 siffrorna längre.
Senast redigerad av ShouldBeFine 2018-05-25 kl. 23:16.
Citera
2018-05-25, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Ring ambulansen nu direkt.

Dumheter. Lite allergitabletter tillsammans med annat spelar ingen roll
Citera
2018-05-25, 23:18
Medlem
ShouldBeFines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coquille
Dumheter. Lite allergitabletter tillsammans med annat spelar ingen roll
Håll käften när du inte vet vad du pratar om. Lergrigan fuckar verkligen med hjärnan om man trycker i sig för hög dos, speciellt om man blandat med alkohol och benso. Jag är mycket erfaren med tabletter och hur polaren reagerar på saker men detta var läskigt. Ringer inte 112 om det inte absolut behövs, men i detta fallet var det nödvändigt.
Citera
2018-05-25, 23:31
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ringde ambulansen efter kontakt med giftinformationen. Ska försöka få tag på honom på sjukhuset.
Tog kanske 30 min från intaget av Lergiganen till det att ambulansen kom.

Kan man få tag på hans sista siffror av personnumret på något sätt? Loggade in på ratsit precis men de har inte de 4 siffrorna längre.
Det blir svårt att få tag på hans 4 sista. Ring hans föräldrar och fråga. Annars kommer han kunna säga dem när han har kvicknat till.
Citera
2018-05-25, 23:33
Medlem
ShouldBeFines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Det blir svårt att få tag på hans 4 sista. Ring hans föräldrar och fråga. Annars kommer han kunna säga dem när han har kvicknat till.
Har hans telefon här men tror ej han vill att jag ska kontakta hans föräldrar. Annars hade jag gjort det direkt, funderar fortfarande på det men det kan förstöra mycket för han.

Om det är livshotande ringer de väl föräldrarna ändå?
Citera
2018-05-26, 10:29
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Har hans telefon här men tror ej han vill att jag ska kontakta hans föräldrar. Annars hade jag gjort det direkt, funderar fortfarande på det men det kan förstöra mycket för han.

Om det är livshotande ringer de väl föräldrarna ändå?
Ja då ringer man föräldrarna. Fast han borde kunna säga sina 4 sista nu
Citera
2018-05-27, 02:44
Medlem
tjackluderets avatar
Hur gick det då?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto