Citat:
Ursprungligen postat av
Smoothman
Säger som sossen Widar Andersson sa i en debatt med Anders Lindberg i "Studio Ett" i P1 för någon månad sedan: "Anders, du skrämmer bort folk från socialdemokraterna med ditt kompromisslösa, fanatiska sätt att diskutera. Folk blir rädda. Du borde lugna och sansa dig..."
Tror på fullt allvar att Lindberg varit åtminstone en liten, liten bidragande orsak till att några valt SD framför S. Måtte han bli ännu tokigare i slutfasen av valrörelsen och komma med riktigt redigt skogstokiga Tweets och påhopp på allt och alla som har med SD att göra.
Jag härleder Lindbergs allmänna skriverier tillbaka till LO... Hade jag varit LO så hade jag ju sett till att byta ut honom, om jag tyckt han skriver olämpliga saker, men de har ju tom befordrat honom nyligen, så när Lindberg skriver nåt idiotiskt, så tänker jag, - Vilka idioter de är på LO...
Verkligen en mycket spännande valrörelse, känns som om nästan alla partier nått nivån, då den lilla pojken nyligen sagt att kejsaren är naken, och folket har diskuterat det sinsemellan ett tag, och det börjar ge utslag i Opinionsundersökningarna...
Stefan och Ulf har nu på sistone påstått att de tagit på sig kläder igen, men ingen kan se några...