Citat:
Ursprungligen postat av
yyuutt
Nu föreslog jag ju i mitt första inlägg mer än ett "fall från en liten gren", främst föreslog jag fall. Men om vi ska gå igenom allt som kan orsaka plötsliga dödsfall utan mord, så har vi arytmi, pulsåderbråck, blodproppar osv.
Menar du på att trafiken avstannade då och då under mordet? Du ser nog hur det låter.

Folk som är nyvakna hör inte alltid rätt, personligen är jag smått blind när jag är nyvaken och ser inte vem som ringer.
Något plötsligt insjuknande- låter väl också märkligt-hon är hemma i bostaden och slår in paket till sin lille pilt.. hon talar i telefon kl 23.00.
Om hon känt sig krasslig, borde hon väl inte stövlat iväg till dungen. Hon är ingen senil tant heller.
Pulsåderbråck brukar betyda att man får huvudvärk, och blodpropp, ger väl ofta smärta, hjärtrubbning-nej det har jag nära inpå mig- så det finns inget av dina förslag som leder till att hon själv skulle förflytta sig till dungen- för att dö som en gammal katta.
Dessutom har hennes telefon slängts en bra bit från där hon hittats.
Hon hade ett skadat ben efter en bilolycka- så ingenting talar för att hon själv uppsökt dungen.
Hon hamnade där -med någon annans hjälp, kanske flyttades hon med den där skottkärran.
Spårsäkring kommer så klart att avslöja vem som hanterat henne. För turligt nog så verkar det inte ha regnat på hennes kropp.